۱۰۰۰ بسته اسباب بازی با عنوان هدیه کودکان تهرانی به کودکان آذری اهداء شد

معاون آموزش سازمان ترافیک شهرداری تهران خبر داد:

یک هزار بسته اسباب بازی از تولیدات این سازمان تحت عنوان هدیه کودکان تهرانی به کودکان آذربایجانی به یک هزار کودک در مناطق زلزله زده اهداء شد.

 
 
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، شهرام جباری زادگان معاون آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: افزود: در هر بسته اهدایی پنج قلم از اقلام سرگرم کننده و در عین حال آموزشی از محصولات سازمان ترافیک قرار داشت.
 
وی با اشاره به این که هر بسته اهدایی حاوی پنج محصول برای انتقال غیر مستقیم موضوعات آموزشی بود، اظهار کرد: این محصولات علاوه بر سرگرمی کودکان، در بر گیرنده نکات آموزشی نیز می¬باشند.
 
جباری زادگان با بیان این که اسباب بازی های اهدایی بین کودکان روستاهای مناطق آسیب دیده توزیع شد، تصریح کرد: امیدواریم با اهدای این هدایا توانسته باشیم ذره کوچکی از اندوه و غم بزرگ این کودکان عزیز به ویژه کودکانی که پدر و مادر خودر را از دست داده اند را برای لحظاتی کاهش دهیم.
 
معاون آموزش سازمان ترافیک شهرداری تهران در پایان خاطرنشان  کرد: در هر بسته اهدایی برگه ای قرار داشت که روی آن خطاب به کودکان آذربایجانی نوشته شده بود: «قلب ما با شماست»/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.