۱۰۰۰ کودک بی‌سرپرست از سراسر کشور به اردبیل می‌آیند

یک هزار کودک بی‌سرپرست از سراسر کشور برای شرکت در جشنواره سراسری فرهنگی ـ ورزشی فرزندان مهر وارد اردبیل می‌شوند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل ظهر امروز در نشست خبری این رویداد مهم فرهنگی در اردبیل اظهار داشت: جشنواره سراسری فرهنگی  ـ ورزشی فرزندان مهر با حضور کودکان بی‌سرپرست از سراسر کشور در استان اجرا می‌شود و ما به مدت ۹ روز شاهد برگزاری این جشنواره خواهیم بود.

رویا احمدیان خاطرنشان کرد:‌ در خلال این جشنواره خیرین ما نیز حضور خواهند داشت تا از نزدیک در کارهای خیر‌خواهانه و کمک به این فرزندان ما را یاری کنند.افتتاحیه جشنواره فرهنگی – ورزشی فرزندان مهر ویژه دختران از روز چهارم شهریورماه و افتتاحیه جشنواره ویژه پسران از روز هفتم شهریورماه خواهد بود.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: اختتامیه جشنواره فرهنگی – ورزشی فرزندان مهر ویژه دختران نیز در روز هفتم شهریورماه و ویژه پسران روز ۱۳ شهریورماه خواهد بود. جشنواره سراسری فرهنگی –  ورزشی فرزندان مهر در پنج رشته ورزشی برای دختران و شش رشته ورزشی برای پسران بی‌سرپرست سراسر کشور برگزار می‌شود.

این مسئول رشته های ورزشی جشنواره را تنیس روی میز، شنا، شطرنج، آمادگی جسمانی و دو و میدانی برای دختران و برای پسران نیز رشته‌های نامبرده و رشته ورزشی فوتسال عنوان کرد.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل همچنین به برگزاری مسابقات قرآنی برای این کودکان اشاره کرد و بیان داشت: مسابقات قرآنی برای حافظان پنج جز قرآن نیز از جمله برنامه‌های این جشنواره می‌باشد.

احمدیان ادامه داد: مسابقات مختلف ورزشی، قرآنی، برگزاری جنگ شادی، اردوهای تفریحی و گردشگری از جمله برنامه‌های این جشنواره می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: این جشنواره برای فرزندان بی‌سرپرست نگهداری شده در سازمان بهزیستی و بین سنین ۱۲ تا ۱۸ ساله برگزار می‌شود.


خبر .:: پایگاه خبری رسانه کودک ::.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.