۱۱فیلمنامه به بخش مسابقه جشنواره ملی نماز و نیایش راه یافت

۴ م دیماه ،

مجموع ۲۷۲ فیلمنامه رسیده به دبیرخانه این جشنواره، هیئت انتخاب وداوران ۱۱ فیلمنامه را برای شرکت در بخش مسابقه این جشنواره شایسته دانسته و نفرات برگزیده خود را در مراسم پایانی جشنواره معرفی خواهند کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران از مجموع ۲۷۲ فیلمنامه رسیده به دبیرخانه این جشنواره، هیئت انتخاب وداوران شامل آقایان، تیرداد سخایی، احمد نجاریان و محمود سالاری ۱۱ فیلمنامه را برای شرکت در بخش مسابقه این جشنواره شایسته دانسته و نفرات برگزیده خود را در مراسم پایانی جشنواره معرفی خواهند کرد.

 پاپر، نوشته: مهدی صالحیار از مرند/ چتری برای باران، نوشته : محسن جهانی از مشهد / کاغذ دورو، نوشته: مهناز همتیان از قم/ غریبه ای در غبار، نوشته شهرام اشرف ابیانه و زهرا کاظمی طامه از تهران/ طوطی و بازرگان، نوشته: علی آقایی از تهران/ آهو، نوشته : انیس حسنی نژاد از کرمان/  مجموعه سریال “ای کاش” ، نوشته محمدرضا طهرانی صادق از تهران/ ریل بان، نوشته: سیدوحید حسینی نامی از تبریز/ ابر رحمت، نوشته سعید احمدیان از کرمانشاه و خواب شیرین، نوشته: سلمان مهرجو از ازنا، یازده فیلمنامه راه یافته به این جشنواره می باشند .
 دبیرخانه جشنواره اعلام کرد برگزیدگان این جشنواره شامل نفرات اول تا سوم و همچنین بهترین فیلمنامه با موضوع اقتباس ادبی از متون کهن ایرانی و اسلامی – قصص قرآن و احادیت و روایات عصر روز پنجم بهمن ماه همزمان با آیین پایانی جشنواره معرفی می شوند.
 پنجمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین توسط انجمن سینمای جوانان ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از ۲ تا ۵ بهمن ماه در قم برگزار می شود./ی۲
 


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.