۱۱ سال ناکامی استقلال برابر تراکتورسازی

۱۶م اسفند ،

استقلال ۱۱ سال است در خانه خود موفق به شکست دادن تراکتورسازی نشده است.

به گزارش ممتازنیوز، هیچ تیم لیگ برتری نمی‌تواند تصور آن را داشته باشد که ۱۱ سال در ورزشگاه آزادی برابر استقلال یا پرسپولیس بی‌شکست بماند ولی در حال حاضر تراکتورسازی با یک تبصره چنین شرایطی را در مورد استقلال دارد.

آخرین باری که استقلال موفق شد در آزادی تراکتورسازی را شکست دهد به بازی رفت لیگ اول برمی‌گردد که آبی‌ها با ۴ گل موفق شدند تیم ته جدولی تبریزی را در آن زمان شکست دهند.

البته تبصره در اینجا نهفته است که تراکتورسازی در پایان لیگ اول حرفه‌ای به دسته اول سقوط کرد و بعد از ۷ سال غیبت از لیگ نهم دوباره به سطح اول فوتبال ایرانی برگشت. در سه دوره قبلی و در بازی‌های دو تیم در آزادی، تراکتورسازان در لیگ نهم (برگشت) با استقلال ۲-۲ مساوی کردند، در لیگ دهم (برگشت) ۲-۱ میزبان آبی‌پوش را شکست دادند و در دیدار رفت فصل قبل هم باخت دیگری را با حساب ۳-۲ برای شاگردان پرویز مظلومی رقم زدند تا هر دو باخت خانگی استقلال برابر قرمزهای تبریزی با هدایت مظلومی حاصل شده باشد.

حال باید دید آیا قلعه‌نویی می‌تواند با شکستن طلسم یک دهه‌ای نبردن تراکتورسازی در آزادی، انتقام سوبله چوبله سابق را از قرمزهای دیار ستارخان بستاند یا حسرت آبی‌دوستان برابر تیم تبریزی ادامه‌دار خواهد شد؟

منبع: گل

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.