۱۱ پایگاه مقاومت بسیج در شمال تهران آغاز به کار کرد

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

با تبدیل پایگاه بسیج شهرداری منطقه یک به حوزه مقاومت بسیج شهید علیرضا موحددانش ۱۱ پایگاه تابعه در منطقه و نواحی ۱۰ گانه شمال تهران راه اندازی شد.

 
 
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک ، دکتر محسن پیرهادی مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران با حضور در جلسه نظارت ستادی اعضای شورای بسیج شهرداری منطقه یک اظهار داشت: به منظور ارتقای فعالیت بسیج در محلات شمال تهران حوزه های بسیج در نواحی راه اندازی و فرمانده هان طی احکامی منصوب شدند.
 
وی عملکرد بسیج منطقه را خوب ارزیابی کرد و بسیج را امری معنوی و انگیزشی دانست و از فرماندهان و نیروهای بسیجی خواست در رفتار و کردار و عملکرد ، بسیجی باشند و با تذکر سازنده به یکدیگر عملکرد بسیج را ارتقا دهند.
 
مهندس بهروز رضایی قائم مقام شهردار منطقه یک نیز جلسه نظارت ستادی را برای ارتقاء عملکرد حوزه ها بسیار موثر دانست و گفت: منطقه یک دارای گستردگی وظایف و حجم بالای کار است و برای رسیدگی به امور محوله نیروهای بسیجی باید با یکدیگر همکاری ، همفکری و تعامل بالایی داشته باشند .
 
وی گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس مردم ما در همه ی کارها با یکدیگر به مشارکت و همکاری می پرداختند و همین امر سبب شد که ما بتوانیم ۸ سال در مقابل هر نوع تحریم، آن هم در دوران جنگ دوام بیاوریم.
 
مهندس رضایی خاطر نشان ساخت: با اشاعه فرهنگ بسیجی باید الگویی برای سایر مناطق باشیم تا بتوانیم رهرو راه شهدا و ادای دین به آنها باشیم.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.