۱۱۰ کانون فرهنگی و ۶۰۰ کانون فصلی میزبان بیش از ۱۲۰ هزار مددجو

فروردین ۱۴۰۳

مدیرکل امور آموزش و تربیتی جوانان گفت: در تابستان سال جاری ۱۲۰ هزار نفر مددجو در ۱۱۰ کانون فرهنگی و ۶۰۰ کانون فصلی از اردوهای تابستانی و برنامه‌های فراغتی این نهاد بهره‌مند شدند.

بهروز مهربانیان در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به سومین سال برگزاری اردوهای تابستانی این نهاد گفت: در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان تحت حمایت ۱۸ اردوگاه کشوری از اول تیرماه تا پایان شهرویور پذیرای بیش از ۸۰ هزار نفر از خانواده‌های تحت پوشش خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان برگزاری اردوها ادامه داشته است، اظهار داشت: بیش از ۳ هزار نفر در دور اول اردوهای ۱۰ روزه کمیته امداد در ۸ اردوگاه شرکت کردند و از برنامه‌های ویژه اردوگاه‌ها در ماه مبارک رمضان بهره‌مند شدند.

وی تصریح کرد: اردوهای ۱۰ روزه ماه مبارک رمضان علاوه بر برنامه‌های اردوهای ۵ روزه، به برنامه‌های ویژه قرآنی و اعتقادی اهمیت خاصی داده شده است.

وی با بیان اینکه ۳ هزار و ۳۰۰ مربی و ۵۰۰ کادر مجرب آموزشی و پرورش در اردوها تابستانی با کمیته امداد همکاری می‌کنند گفت: در تمام اردوگاه‌ها علاوه بر مربیان پرورشی مشاوره دینی و خانواده مشکلات مددجویان را هم در زمان برگزاری و بعد از اردوها پیگیری خواهند کرد.

مهربانیان در ادامه افزود: تمام برنامه ریزی‌های صورت گرفته در برپایی اردوها چون توجه به نیازهای آموزشی و نشاط و برپایی و خودباوری مددجویان براساس نیازسنجی صورت گرفته از آنان انجام شده است.

وی در پایان به برگزاری جشنواره‌های کانون ها در پایان شهریور ماه اشاره کرد و بیان داشت: در پایان برگزاری اردوها در پنج منطقه کشوری جشنواره‌های قرآنی، ورزشی و سرود به صورت همزمان در کرمانشاه، فارس، مشهد، بوشهر، خراسان جنوبی برگزار خواهد شد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.