۱۱۶۰ دانشجو در دانشگاه پیام نور نیکشهر سال جدید تحصیلی را آغاز کردند

به گزارش ایرنا، ˈمحمد کریم رییسیˈ روز پنجشنبه در نشست توجیهی – آموزشی دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام نور نیکشهر افزود: از این تعداد ۲۰۰ دانشجو نخستین ترم آموزشی خود را در این دانشگاه سپری می کنند.

وی بیان کرد: از مجموع دانشجویان دانشگاه پیام نور نیکشهر ۹۶۰ دانشجو در ۱۰ رشته مقطع کارشناسی و باقی دانشجویان در مقطع کاردانی مشغول تحصیل هستند.

او اظهار داشت: مدیریت دولتی، مدیریت صنعتی، مدیریت بازرگانی، جغرافیا و برنامه ریزی شهری، الهیات علوم قرآن و حدیث، الهیات فلسفه و کلام، علوم اجتماعی پژوهشگری، علوم اجتماعی تعاون و رفاه، مترجمی زبان انگلیسی، زبان و ادبیات فارسی از رشته های مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور نیکشهر است.

وی با بیان اینکه در دانشگاه پیام نور نیکشهر ۳۶ نفر عضو هیات علمی هستند، افزود: از زمان تاسیس این دانشگاه در سال ۱۳۸۲ تاکنون ۱۵۰دانشجو در مقطع کارشناسی دانش آموخته شدند.

رییسی با اشاره به اینکه فضای آموزشی و اداری دانشگاه پیام نور نیکشهر اجاره ای است، گفت: ساختمان جدید این دانشگاه در زمینی به مساحت پنج هکتار و زیر بنای دو هزار متر مربع در دو طبقه در حال ساخت است که ۸۰ درصد پیشرفت اجرایی دارد.

شهرستان نیکشهر در جنوب سیستان و بلوچستان واقع شده است./۳

۷۳۱۵/۷۴۳۷/۷۳۰۶

انتهای پیام /*

Cultural@irna.ir


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.