۱۲ سال زندانی شدن در کمد به جرم ارتباط نامشروع یک دختر

یک دختر ایتالیایی در سال ۱۹۸۴ توسط پدر و مادرش به‌مدت ۱۲ سال در یک کمد به جرم ارتباط نامشروع زندانی شده بود.

به گزارش گروه وبگردیممتازنیوز، رسوم غلط یکی از مشکلات همیشه بشر است. تفکرات خشکی که حاصل از تعصبات قومی و مذهبی است و در سراسر جهان انسان‌ها بسیاری را درگیر خشونت‌هایی حاصل از این رسوم و تعصبات می‌کند.

بیست و هشت‌سال پیش پلیس ایتالیا زن ۳۲ ساله‌ای را که ۱۲ سال در خانه‌اش، در یک کمد زندانی شده بود نجات داد.

به گزارش آسوشیتدپرس در سال ۱۹۸۴ این زن ایتالیایی که ۱۲ سال پیش از این تاریخ پس از اینکه با مردی رابطه نامشروع داشته بود، از سوی پدر و مادرش در کمدی واقع در زیر پلکان منزل زندانی شده بود.

این زن ایتالیایی با نوشتن یک نامه خطاب به پلیس و پرتاب کردن آن به کوچه از طریق پنجره‌ای که در کمد تعبیه شده بود، از ماموران درخواست کمک کرد. پلیس با دریافت این نامه، توانست دختر محبوس در کمد را بعد از ۱۲ آزاد کند.

این زن ایتالیایی پس از ۱۲ سال زندگی در تاریکی با توجه به اینکه به نور حساسیت داشت، ترجیح داد روزهای بعدی را درتاریکی به‌سر ببرد.

بر اساس این گزارش، اقدام پدر و مادر این دختر مبنی بر یکی از رسوم قدیمی مناطق جنوبی ایتالیا بوده که طی آن هر زنی که به‌طور غیر مشروع با مردی رابطه داشته باشد، به این صورت تنبیه می‌شد.

پلیس ایتالیا در آن سال اعلام کرد: که تمامی اهالی پولیس تنیا از زندانی بودن این دختر اطلاع داشته‌اند، اما هیچکدام از آنان مطلب را به پلیس اطلاع نداده‌ بودند.

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. Kkl:

    چه جالب

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.