۱۲ فروردین روز تثبیت حقوق ملت ایران در عرصه جهانی

۸فروردین ۱۳،

عسگری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تاکید کرد

یک حقوقدان بین‌المللی گفت: حضور قاطع ۹۸٫۲ درصدی ملت ایران پای صندوق‌های رای در سال ۵۸ به جهانیان اثبات کرد که تا ایران و ایرانی زنده است، پای هیچ ابرقدرتی به کشور باز نخواهد شد.

“یداله عسگری” در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فرا رسیدن روز دوازدهم فروردین، اظهار داشت: ملت ایران با حضور قاطع پای صندوق‌های رای به جمهوری اسلامی رای آری دادند.

این حقوقدان بین‌المللی ادامه داد: برگزاری اولین رفراندوم جدی در ایران نشان از عزم راسخ ملت برای بازپس‌گیری حقوق ملی در عرصه جهانی داشت.

وی افزود: دوازدهم فروردین ۵۸ و رای آری ملت ایران به جمهوری اسلامی توطئه استکبار جهانی را برای همیشه خنثی کرد.

عسگری ادامه داد: حضور قاطع ۹۸٫۲ درصدی ملت ایران پای صندوق‌های رای در سال ۵۸ به جهانیان اثبات کرد که تا ایران و ایرانی زنده است پای هیچ ابرقدرتی به کشور باز نخواهد شد.

این حقوقدان بین‌المللی خاطرنشان کرد: اقتدار و افتخار امروز ایران در عرصه جهانی مرهون ایستادگی ملتی است که با گذشت بیش از ۳۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، با وجود تحریم‌ها و هجمه‌های داخلی و خارجی همچنان در راه اعتلای آرمان‌های مقدس نظام تلاش می‌کنند.

گفتنی است؛ با پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن سال ۵۷ اولین رفراندوم سیاسی ملت ایران در روزهای آغازین سال ۵۸ یعنی در ۱۱ و ۱۲ فروردین همان سال برگزار شد و ملت ایران با ۹۸٫۲ درصد رای، به جمهوری اسلامی رای آری دادند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.