۱۲ نوع امکانات برای یک آپارتمان سوپر لوکس

آبنمای شیشه‌ای در تراس، آسانسور Gold مبله، آبشار معلق، زمین تنیس، باغ چینی، پارک کودک، سالن‌های ورزشی متنوع و اجتماعات، سینمای ۳D، استخر روباز، سالن بیلیارد و اسکواش و بسیاری از امکانات رفاهی و تفریحی دیگر که برای واحدهای لوکس و سوپرلوکس مسکونی طراحی می‌شود.

دنیای اقتصاد: آبنمای شیشه‌ای در تراس، آسانسور Gold مبله، آبشار معلق، زمین تنیس، باغ چینی، پارک کودک، سالن‌های ورزشی متنوع و اجتماعات، سینمای ۳D، استخر روباز، سالن بیلیارد و اسکواش و بسیاری از امکانات رفاهی و تفریحی دیگر که برای واحدهای لوکس و سوپرلوکس مسکونی طراحی می‌شود.

گاهی این امکانات باعث شباهت برج مسکونی به یک هتل ۷ ستاره می‌شود، نه تنها بر تصمیم خریداران لوکس‌نشین برای انتخاب واحد مورد نظرشان تاثیر می‌گذارد، بلکه این نوع امکانات نزدیک به ۲۰ درصد قیمت واحد فروشی را به خود اختصاص می‌دهند.

برخی از بنگاهداران مسکن درباره تاثیر امکانات رفاهی و تفریحی واحدهای لوکس بر نحوه انتخاب مشتریان اظهار کردند: اگر یک واحد لوکس یا سوپر لوکس از جدیدترین امکانات رفاهی و تفریحی برخوردار باشد و به نوعی آخرین مدل طراحی ساختمان باشد؛ اما اگر متراژ واحد مورد نظر باب میل خریدار نباشد یا چنین سازه‌ای از مصالح درجه چند ساخته شده باشد مورد انتخاب متقاضی قرار نمی‌گیرد.

یکی از فعالان بازار مسکن در منطقه فرمانیه در رابطه با این مساله گفت: اکثر خریدارانی که در بازار مسکن قصد خرید واحدهای سوپرلوکس را دارند به نقشه، متریال و لوکشین واحد مورد نظرشان بیشترین اهمیت را قائل می‌شوند و اگر این ۳ گزینه نظر آنها را جلب کرد به امکاناتی که مشاعات در اختیار ساکنان قرار می‌دهد توجه می‌کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: لابی، مشاعات، امکانات رفاهی و تفریحی به میزان چشمگیری بر قیمت فروش این دسته از واحدها تاثیر می‌گذارد و حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد بر روی قیمت کل افزوده می‌شود.چاوشی تصریح کرد: برای مثال اگر قیمت هر متر مربع واحدی ۱۰ میلیون تومان باشد با در نظر گرفتن این امکانات، قیمت این واحد به متری ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش پیدا می‌کند.

این مشاور املاک همچنین خاطر‌نشان کرد: از سوی دیگر استفاده از امکانات تفریحی و رفاهی حتی برای ساکنان مجانی هم نخواهد بود زیرا استفاده از این امکانات به مبلغ شارژ ماهانه افزوده می‌شود.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.