۱۲ پروژه عمرانی در ناحیه چهار منطقه ۱۳ در حال اجراست

شهردار ناحیه چهار در جلسه شورای معاونین از پیگیری و اجرای ۱۲ پروژه عمرانی در سطح ناحیه چهار منطقه ۱۳ خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار ر باشگاه  خبرنگاران ، امیر صادق باجوری در تشریح اهم فعالیت های شهرداری ناحیه چهار دسترسی بزرگراه شهید یاسینی به خیابان دماوند را تحت عنوان پروژه چهار فصل از مهم ترین فعالیت هایی شهرداری ناحیه چهار اعلام کرد و گفت : از اوایل اردیبهشت ماه سال جاری عملیات مقدماتی شامل زیر سازی آسفالت در فضایی به مساحت ۳ هزار متر مربع،جدول کشی و اجرای دیوار حائل مسیل سرخه حصار شامل ۵۰ متر ، جدول بندی و نهر سازی انجام شده ، در حال حاضر در مرحله پایانی به سر برده و به زودی به بهره برداری می رسد.

به گفته وی عملیات احداث راه دسترسی پمب بنزین بزرگراه شهید یاسینی در حال اجراست که با پخش و روکش آسفالت به اتمام می رسد.

باجوری اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت با پخش ۶۰۰ تن آسفالت در پارک جنگلی سرخه حصار ،ترمیم و مرمت آسفالت شهرک زینبیه ، احداث نهر عرضی به طول ۸ متر در خیابان بلال حبشی و جدول بندی و نصب گاردریل بزرگراه شهید یاسینی ، محوطه سازی سوله بازیافت ، بازسازی انهار عرضی، مرمت دیوار کانال سرخه حصار از دیگر طرح هایی عمرانی ناحیه چهار اعلام کرد .

شهردار ناحیه چهار همچنین از توسعه سرای محله زینبیه در فضایی به وسعت ۱۰۰ متر مربع خبر داد و گفت : در راستای افزایش سرانه های فرهنگی و اجتماعی در محله زینبیه ،عملیات عمرانی توسعه سرای محله زینبیه با پیشرفت ۷۰ درصدی در حال اجراست.

وی اظهار داشت : طی ارزیابی های صورت گرفته ، ناحیه چهار رتبه اول را در زمینه فنی و عمرانی در میان نواحی چهارگانه ازسوی معاونت فنی و عمران منطقه کسب کرده است.

باجوری خاطر نشان کرد: بحث پیاده رو سازی خیابان خاقانی از دیگر مواردی بوده که از ابتدای سال آغاز و در انتهای خرداد ماه به پایان رسیده که این طرح با در دیگر نقاط ناحیه پیگیری و اجرا می شود./


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.