۱۲۰هزار تن ازمعلمان پایه دوم وششم ابتدایی آموزش های لازم رافرامی گیرند

به گزارش ایرنا ، ‘ ابراهیم سحر خیر ‘ که بعدازظهر چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران در محل باشگاه فرهنگیان ساری سخن می گفت، افزود: برای فضای آموزشی ، معلمان و تجهیزات آن برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه ۷۵۰ اداره آموزش و پرورش کشور آماده اجرای طرح ششم ابتدایی هستند ، ادامه داد:امسال دو کتاب درسی کار و فناوری و تفکر پژوهشی جدید التالیف در دوره ابتدایی تدریس می شود .

سحر خیر با تاکید بر این نکته که پایه شش را به عنوان طرح تحول بنیادین تعلیم و تربیت با قدرت و بر اساس منویات مقام معظم رهبری آغاز خواهیم کرد ، بیان داشت: مشکلی برای فضای جدید آموزشی در کشور نداریم.

معاون وزیر آموزش و پرورش به اهمیت ساماندهی منابع انسانی اشاره کرد و اظهار داشت: توسعه مدارس ویژه فرزندان شاهد ، جانبازان و نمونه دولتی و استعداد درخشان رویکرد وزارت آموزش و پرورش است.

سحر خیز با اشاره به شعار سال تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: در این راستا نظام آموزشی فنی و حرفه ای از اولویت برنامه های اجرایی است.

وی به اختصاص اعتبار ویژه برای توسعه هنرستان های فنی و حرفه ای اشاره کرد و گفت: ترویج مدارس قرآنی و حضور روحانیون در مدارس از دیگر برنامه های مهم اجرای طرح تحول بنیادین تعلیم و تربیت در سال تحصیلی جدید است.

وی به برنامه های غنی سازی اوقات فراغت در تابستان سال جاری اشاره کرد و گفت: بسیج سازندگی و سازمان دانش آموزی برنامه های متنوعی را در این زمینه در نطر گرفته اند.ک۲

۲۵۸۵/۴۰۲/۵۰۶

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۹۲۳۸۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.