۱۲۰ فیلم در چهارمین روز جشنواره فیلم کودک نمایش داده می شود

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم کودک،۲۰ مهر در سینماهای قدس یک و دو فیلم های ˈعملیات کرکسˈ، ˈیحییˈ، ˈمسابقه فیلم های کوتاه و نیمه بلند ایرانیˈ، ˈروییدن در بادˈ، ˈسال های حادثهˈ، ˈبازگشت به آیندهˈ، ˈآقای مهربانˈ، ˈآثار کوتاه ایران مجموعه اولˈ، ˈکاکوتیˈ، شاهزاده جوان و قلمرو کایبوتسوˈ، ˈآثار کوتاه و نیمه بلند مجموعه دومˈ و ˈراه های جاودانه زیستنˈ به روی پرده می رود.

در سینما ساحل نیز فیلم های ˈآقای مهربانˈ، ˈآثار کوتاه پویانمایی خارجی مجموعه دومˈ، ˈفرزند خواندهˈ، ˈبزرگ مرد کوچکˈ، ˈگورداله و عمه غولیˈ و ˈقدر آن روزهاˈ به نمایش درمی آید.

در تالار هنر فیلم ˈسال های حادثهˈ، ˈآثار کوتاه ونیمه بلند مجموعه سومˈ، ˈماجراهای چنگول و منگولˈ، ˈآقای مدیرˈ، ˈنه یک اتفاق سادهˈ، ˈآدم آهنیˈ و در سینما سپاهان ˈفیلم های مرواریدˈ، ˈلب دریاˈ، ˈمسابقه فیلم های کوتاه و نیمه بلند ویدیویی خارجی مجموعه چهارمˈ، ˈقبیله منˈ، ˈبچه های جسور و چتر سبزˈ به روی پرده می رود.

در سینما سوره فیلم های ˈداستان سامراˈ، ˈآثار کوتاه پویانمایی خارجی مجموعه اول و مجموعه دومˈ، ˈکریسمس مبارکˈ، ˈشب طولانیˈ و ˈآقای مهربانˈ نمایش داده می شود.

فیلم های تالار خورشید اصفهان نیز در این روز ˈبزرگ مرد کوچکˈ، ˈروزهای سبزˈ، ˈعطر ولایتˈ، ˈمرد ماهˈ، ˈنگین هفت دریاˈ و ˈخمرهˈ است.

در سینما فرشچیان یک نیز فیلم های ˈزندگی پر از شگفتی استˈ، ˈعروسک بازیˈ، ˈبوتاˈ، ˈمرواریدˈ، ˈصداست که می ماندˈ و ˈدامنه های سفیدˈ و در سالن نمایش فیلم کتابخانه مرکزی ˈمجموعه فیلم های اقتباس شده از آثار هانس کریستین اندرسنˈ، ˈمجموعه دوم فیلم های کوتاهˈ، ˈآثار کوتاه و نیمه بلند خارجی مجموعه اولˈ، ˈغیر افسانهˈ،ˈ مادربزرگ به مدرسه می رودˈ و ˈلب دریاˈ اکران خواهد شد.

بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان تا ۲۱ مهر در اصفهان برگزار می شود.

د/۷۱۴۰/۱۰۴۲

انتهای پیام /*


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.