۱۲۰ میلیون ریال صرفه‌جویی در خطوط لوله و مخابرات منطقه تهران

پنجشنبه ۲۲ تیر – ۰۴:۴۴:۵۷ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

با راه‌اندازی آزمایشگاه کنترل کیفیت محقق شد؛

بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- راه‌اندازی آزمایشگاه کنترل کیفیت در خطوط لوله و مخابرات منطقه تهران، ۱۲۰ میلیون ریال صرفه‌جویی برای این منطقه ایجادکرد.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا،  رئیس مرکز انتقال نفت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران با اعلام این خبر گفت: از زمان گشایش آزمایشگاه در منطقه تهران، ۱۵۹ تست روی فرآوده های بنزین، نفت سفید و نفتگاز انجام شده که از این میزان ۹۰ تست مربوط به نفت سفید و نفتگاز مربوط رنگ و اندازه‌گیری نقطه اشتعال و ۶۰ تست بنزین مربوط به تقطیر (نقطه جوش نهایی) بوده است.
عمید با تأکید بر این‌که انجام این آزمایش ها به طور متوسط ۱۲۰ میلیون ریال صرفه‌جویی به همراه داشته است، افزود: ایجاد آزمایشگاه کنترل کیفیت فرآوده‌ها به صورت مستقل در منطقه تهران، نقش مهمی در پایش کیفیت فرآورده‌های نفتی و حصول اطمینان از انطباق فرآورده‌ها با استانداردهای مربوطه دارد.
وی تصریح کرد: با توجه به این‌که تصمیم‌های عملیاتی مبتنی بر نتایج کنترل کیفیت مواد نفتی است، بنابراین سرعت انجام تست و تصمیم‌گیری به موقع در موارد حساس نقش بسزایی دارد.
به گزارش آریا، آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد نفتی پایان خرداد امسال افتتاح شده و از زمان افتتاح آن ۱۵۹ آزمایش مختلف به منظور بررسی کیفیت فرآورده‌های نفتی انجام شده که ۱۲۰ میلیون ریال صرفه‌جویی در خطوط لوله و مخابرات منطقه تهران به همراه داشته است.
خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران، یکی از مناطق یازده گانه شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران است که مرکز آن در جنوب تهران و در شرق پالایشگاه تهران قرار دارد؛ این منطقه یکی از گسترده ترین و مهم ترین مناطق خطوط لوله شناخته می شود که گستره فعالیت آن سوخت رسانی به استان های تهران، سمنان، قزوین، گیلان، مازندران و زنجان است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۱۱۶۴۵۲۹۶۴۴


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.