۱۲۰ پروژه مخابراتی در خراسان جنوبی بهره برداری شد

مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان جنوبی دیشب در این مراسم گفت: برای راه اندازی این پروژه ها ۸۵ میلیارد و ۲۶۵میلیون ریال هزینه شده است.

‘محمدرضا حاجی محمدی’ اجرا و توسعه شبکه کابل فیبر نوری به طول ۲۲ کیلومتر، نصب ۴۳ دستگاه تلفن کارتی، توسعه، تعویض و جایگزینی سوییچ به تعداد ۱۸۱۴ شماره و راه اندازی سامانه انتقال رادیویی به تعداد پنج لینک را از جمله این پروژه ها برشمرد.

وی گفت: راه اندازی سامانه هشت ستاره(خدمات جانبی فانتزی جدید)، نصب ۲۸۱۲ پورت دیتا، راه اندازی و برگردان مرکز BSC همراه، تامین و توسعه تلفن خانگی در پروژه های مسکن مهر و راه اندازی ۵۲ سایت BTS تلفن همراه از دیگر پروژه ها در این چارچوب هستند.

مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان جنوبی همچنین از واگذاری تلفن ثابت اعتباری در این هفته به متقاضیان خبر داد و گفت: در مرحله نخست بیش از ۱۰ هزار شماره برای واگذاری نصب شده که در صورت تقاضا این میزان قابل افزایش خواهد بود و هزینه خرید شماره های اعتباری ۱۰۴ هزار ریال است.

وی افزود: جمع پروژه های افتتاح شده مخابراتی در خراسان جنوبی از ابتدای دولت نهم تاکنون ۲۳۳۷ مورد است.

او ادامه داد: برای عملیاتی شدن این پروژه ها ۸۲۱ میلیارد و ۶۲۳ میلیون ریال هزینه شده است.

وی گفت: نتیجه این خدمت رسانی آن است که هم اکنون مجموع مشترکان تلفن ثابت و سیار در خراسان جنوبی به ۵۸۹ هزار و ۴۲۶ مورد رسیده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان جنوبی اضافه کرد: مجموع طول فیبر نوری کشیده شده در سطح این استان اعم از مسیرهای شهری و روستایی نیز ۴۲۳۱ کیلومتر است.۶۶۶/۱۱۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۳۴۹۷۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.