۱۲۰ کیلومتر عملیات حفاری در معابر شمال تهران

دوشنبه ۲۶ تیر – ۱۱:۴۴:۰۷ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

توسط شرکت های خدمات رسان انجام می شود؛

بزرگنمایی:  

با صدور مجوز حفاری به شرکت های خدمات رسان ، امسال ۱۲۰ کیلومتر عملیات حفاری در سطح معابر شمال تهران اجرا می شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک ، محمد شیری معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک با اعلام این مطلب اظهار داشت: با توجه به اجرا ی وسیع عملیات پیاده روسازی و روکش آسفالت در معابر شهری شمال تهران از شرکت های حفار خواسته شده است هرچه سریع تر در محورهای اعلامی عملیات حفاری را انجام و به اتمام برسانند تا عملیات عمرانی آغاز شود.
وی گفت: به دلیل عدم انجام کار کارشناسی به هنگام مرمت نوارهای حفاری توسط شرکت های خدمات رسان ، امسال هزینه های مربوط به مرمت از این شرکت ها گرفته شده و معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک متولی این امر شده است تا با رعایت زیرسازی های مناسب حفاری ها را پر کرده و عملیات عمرانی را اجرا کند .
این مقام مسئول از دیگر دلایل استهلاک زود هنگام آسفالت معابر را حجم بالای ساخت و سازها در شمال تهران  دانست و گفت: بزرگترین ساخت و سازهای شهر تهران در این منطقه در حال انجام است که تردد های بیش از اندازه وسایل نقلیه سنگین از قبیل جرثقیل ، کامیون و… باعث از بین رفتن زود هنگام آسفالت معابر می شود.
وی وضعیت نیمه کوهستانی منطقه را دلیل دیگری دانست و گفت : بارش زود هنگام برف در این منطقه نسبت به سایر مناطق و پخش شن مخصوص منجر به  کاهش عمر مفید آسفالت می شود که درصدد هستیم جایگزین مناسبی برای آن پیدا کنیم تا آسیب کمتری به سطح معابر برسد.  

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۶۱۲۴۶۳۵۳۳۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.