۱۳ پروژه رسانه ملی در اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد

۱۳ پروژه رسانه ملی در اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد

جام جم آنلاین: معاون سیمای، صداوسیمای مرکز اردبیل از افتتاح و راه‌اندازی ۱۳ پروژه رسانه ملی در استان اردبیل با هدف تقویت برنامه‌سازی و شکل‌گیری استودیو‌های رادیویی و تلویزیونی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور استانی‌های صداوسیما، جلیل پستی در نشست بررسی برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی اردبیل در ماه رمضان، تصریح کرد: این پروژه‌ها مربوط به ساختمان شهدای رسانه، دو باب استودیو رادیویی با تجهیزات کامل، همچنین استودیو سه و چهار صداوسیمای مرکز اردبیل، پروژه‌های مدار بسته تلویزیونی و رادیویی و واحدهای مانیتور و همچنین راه‌اندازی شبکه رادیویی اردبیل به صورت ۲۴ ساعته به شکل رسمی است.

معاون سیمای، صداوسیمای مرکز اردبیل ادامه داد: در آستانه ماه مبارک رمضان که از آن به عنوان اشرف ماه‌ها و ارجح روزها و شب‌ها یاد می‌شود، رسانه ملی در استان اردبیل برنامه‌های گسترده‌ای را تدارک دیده است که این برنامه‌ها در ماه مبارک رمضان از شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی پخش می‌شود.

پستی از تدارک برنامه‌های گسترده برای استقبال از ماه رمضان خبر داد و گفت: در این ماه سعی خواهیم کرد با تمهید مقدمات لازم ورود شایسته‌ای را داشته باشیم تا در این ماه که قرین است با مناسبت‌ها و آیین‌های مختلف مردم از محتوا و غنای برنامه‌ها بهره‌ ببرند.

وی گفت: ما متناسب با مناسبت‌های ماه رمضان همچون ولادت امام حسن (ع)، لیالی قدر، ضربت خوردن و شهادت حضرت علی (ع)، وفات حضرت خدیجه، روز قدس و عید فطر برنامه‌های مناسب و متناسب با ذائقه و سلیقه مخاطبان را تدارک دیدیم.

وی افزود: امسال به تبع سال گذشته ویژه برنامه افطاری به مدت ۶۰ دقیقه در لحظات روحانی افطار اجرا می‌شود و برنامه سحری نیز به صورت زنده تولید و پخش خواهد شد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.