۱۳۰ هزار تن مرغ گم شده است؟

۱۳۰ هزار تن مرغ عرضه شده بنا به دلایل نامعلومی به دست مردم نرسید و در این زمینه برنامه ریزان دولتی باید پاسخگو باشند.

ایلنا: رییس شورای اصناف کشور، با بیان اینکه در طرح ضیافت امسال، ۲۰۰ هزار تن مرغ توزیع شد، گفت: اما متاسفانه تنها ۷۰ هزار تن آن بدست مردم رسید.
 
قاسم نوده فراهانی اظهار داشت: هر ساله با موجودی ۳۰تا ۵۰هزار تن مرغ طرح ضیافت را اجرا می‌کردیم، اما امسال ۲۰۰ هزار تن مرغ توزیع کردیم اما متاسفانه تنها ۷۰ هزار تن آن بدست مردم رسید.
 
به گفته وی، ۱۳۰ هزار تن مرغ عرضه شده بنا به دلایل نامعلومی به دست مردم نرسید و در این زمینه برنامه ریزان دولتی باید پاسخگو باشند.
 
فراهانی در مورد علت عدم توزیع این میزان مرغ در طرح ضیافت امسال به مردم تصریح کرد: دلالان و واسطه‌ها عامل اصلی این موضوع بودند و شواری اصناف نیز تصمیم گرفت که یک روز زود‌تر از مؤعد مقرر نمایشگاه طرح ضیافت را جمع آوری کند.
 
وی با اشاره به ضعیف برگزار شدن نمایشگاه ضیافت افزود: به‌ دلیل کمبود برخی کالا‌ها و ارزاق عمومی مانند مرغ نتوانستیم موفق عمل کنیم. ما خودمان از برگزاری نمایشگاه ضیافت اصلا راضی نبودیم و برخی افراد که به دلال بازی در بازار مرغ مشغول بودند در ایام برگزاری این نمایشگاه شناسایی شدند نمایشگاه‌ها نباید محلی برای دلال بازی شوند.
 
وی در ادامه درباره برگزاری محل برگزاری نمایشگاه‌های فصلی اظهار داشت: در بررسی‌های انجام شده نمایشگاه‌های گوناگونی که به مناسبت‌های مختلف در زیر چادر برپا می‌شود، در شأن مردم ما نیست و ما از شهرداری تقاضا داریم، برای ساخت نمایشگاه زمینی را در اختیار ما قرار دهد تا ما خودمان نمایشگاهی برای عرضه کالا ایجاد کنیم.
 
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: فراهانی با بیان اینکه در نمایشگاه پاییزه همه فعالیت‌ها کار‌شناسی شده است گفت: نمایشگاه‌ها مرکز عرضه مستقیم کالا هستند اما نمی‌توان مردم را هم برای خرید کالایی خاص محدود کرد امسال جلسات متعددی برای تغییر نقوش روی جلد دفترچه‌ها و کیف‌ها در شورای اصناف برگزار شد اما تولیدکنندگان گفتند برای امسال وقتی نمانده و برای سال آینده طرح‌هایی که مورد علاقه دانش آموزان است بر روی جلد دفترچه‌ها و کیف‌ها استفاده خواهند کرد.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.