۱۳۰۰ مبلغ دینی در ایام محرم به مناطق مختلف لرستان اعزام می‌شوند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

رییس اداره فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان از اعزام ۱۳۰۰ مبلغ مذهبی در ایام محرم به شهرها و روستاهای استان خبر داد.

به گزارش تفسیری گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، حجت‌الاسلام مجید احمدی در تشریح برنامه‌های این اداره‌کل برای ایام محرم، گفت: در صورتی‌ که مبادی اعزام در قم و اصفهان با این اداره‌کل همکاری لازم در زمینه اعزام مبلغ دینی را داشته باشند محرم امسال ۱۳۰۰ نفر مبلغ به شهرها و روستاهای استان اعزام می‌شوند.

وی تبیین فلسفه قیام عاشورا، بیان فضائل امام حسین(ع) و معرفی قیام عاشورای حسینی، برگزاری مراسم عزاداری و گفتمان‌ها و نشست‌های دینی را از فعالیت‌های این مبلغان دینی در ایام محرم برشمرد.

احمدی برگزاری گردهمایی مسوولان هیات‌های مذهبی استان لرستان در اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان و دیدار آن‌ها با نماینده ولی ‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد را از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل بیان نمود.

همچنین گردهمایی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان لرستان، گردهمایی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر اصناف و بازاریان، گردهمایی بزرگ بانوان شاغل بسیجی و فعال در حوزه امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه‌های اجرایی استان از برنامه‌های هفته شورای امر به معروف و نهی از منکر در استان اعلام شده است.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.