۱۳۹ اتوبوس دو کابین در راه پایتخت

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

۱۳۹ اتوبوس دو کابین در راه پایتخت

ممتازنیوز: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از ورود سری جدیدی از اتوبوس های دوکابین به ناوگان خبر داد و گفت: از مجموع ۳۰۰ دستگاه اتوبوس دوکابین خارجی که مقرر بود وارد ناوگان شود تاکنون ۱۶۱ دستگاه در خطوط مشغول به خدمات رسانی شده اند و در تلاشیم تا ۱۳۹ درستگاه اتوبوس باقی مانده را نیز تا مهرماه ترخیص و وارد خطوط کنیم.

به گزارش ممتازنیوز، پیمان سنندی با بیان مطلب اظهارکرد: بیشتر اتوبوس‌هایی که به زودی وارد ناوگان می‌شوند چپ در هستند از این رو در خطوط اتوبوس‌های تندرو به کارگیری خواهند شد.
وی تصریح کرد: خط ۹ سامانه اتوبوس‌های تندرو در مسیر بزرگراه امام علی (ع) در دست احداث است که این خط در اولویت ورود سری جدید اتوبوس‌های دوکابین قرار دارد.
وی خاطرنشان کرد: بخشی از اتوبوس های جدید نیز وارد خطوط عادی اتوبوسرانی که تقاضای سفر در آنها زیاد است می شوند و خطوط ۲، ۴ سامانه BRT نیز در اولویت های بعدی ورود این اتوبوس‌های هستند.
سنندجی اظهار کرد: خط ۱ سامانه اتوبوس‌های تندرو نیز نیاز به تقویت ناوگان دارد و خط ۷ این سامانه (راه‌آهن تا میدان تجریش) با فرسودگی ناوگان مواجه است که تلاش خواهیم کرد که نسبت به نوسازی اتوبوس‌ها در این مسیر نیز اقدام کنیم.
به گزارش ایسنا، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران خاطرنشان کرد: اتوبوس‌های بخش خصوصی اکثرا تولید شده سال ۸۴ و ۸۵ است و باید از رده خارج شوند. این اتوبوس ها اغلب کولر ندارند و نمی توانند خدمات رسانی مناسبی به شهروندان داشته باشند، از این رو امید است تا دولت نسبت به واگذاری اتوبوس های جدید به ناوگان اتوبوسرانی اقدام کند تا بتوانیم اتوبوس های فرسوده را از رده خارج کنیم.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.