۱۴ روزه مسجدی برای روستائیان ساختیم

گزارشی از اردوی جهادی تابستان ۹۱ بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در ایلام

مسئول اردوهای جهادی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: اصلی‌ترین محور اردوی جهادی امسال بسیج دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبایی برطرف کردن معضلات آموزشی در منطقه محروم شیروان و چرداول بود.

محمد صفریان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: اردوی جهادی و خدمت‌رسانی بسیج دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبایی با بدرقه سردار خراسانی و با شعار “دانشجوی جهادی، تولید ملی، پیشرفت و عدالت” در تیر ماه ۹۱ به مدت دو هفته برگزار شد.

وی افزود: اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه علامه‌طباطبایی در استان ایلام و منطقه محروم شیروان و هلیلان با حضور تیم ۷۷ نفره متشکل از دختران و پسران که از دانشجویان رشته‌های حقوق، پزشکی، مدیریتو .. بودند، صورت گرفت.

این فعال دانشجویی اظهار داشت: دانشجویان اعزامی به این اردو در سه حوزه فرهنگی و اعتقادی، آموزشی و عمرانی به مردم محروم این منطقه خدمت‌رسانی کرده و برای رده‌های سنی مختلف کلاس‌های آموزش مهدویت برگزار کردند.

صفریان مهم‌ترین اقدام بسیج دانشجویی در مناطق محروم استان لرستان را ساخت یک مسجد در بخش هلیلان دانست و بیان کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی طی ۱۴ روز توانست مسجدی برای اهالی بخش هلیلان بسازد.

مسئول اردوهای جهادی در پایان خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین محور اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبایی در سال جاری، سعی در بر طرف کردن معضلات آموزشی در منطقه محروم شیروان و چرداول بود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.