۱۴۵ طرح اشتغال زا در خوزستان تایید شده است

از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۱۴۷ طرح با ۲۵۹ فرصت شغلی مربوط به بنگاه های اقتصادی زود بازده در استان خوزستان از سوی بانک ها مورد تایید قرار گرفته است.

سید خلف موسوی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به میزان افزایش جذب تسهیلات بنگاه های اقتصادی زود بازده می توان گفت از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۱۴۷ طرح با ۲۵۹ فرصت شغلی مربوط به بنگاه های زود بازده در سطح استان از سوی بانک ها مورد تایید قرار گرفته است.
وی افزود: تسهیلات مصوب برای طرح های تایید شده ۲۱۹ میلیارد و ۸۲۸ میلیون ریال است و تعداد ۱۶۲ طرح نیز در مرحله انعقاد قرار دارد.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان  خاطر نشان کرد: این طرح ها که ۲۴۳ میلیارد و ۲۵۲ میلیون ریال تسهیلات نیاز دارند ۴۴۱ فرصت شغلی ایجاد خواهد کرد.
همچنین حیرانی معاون تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان ضمن تاکید بر ضرورت تامین تاسیسات زیر بنایی و روبنایی در مناطق مختلف طرح مسکن مهر گفت: باید هر چه سریعتر نسبت به تامین امکانات ضروری نظیر آب، برق و گاز، فاضلاب مدارس و خدمات ورزشی و بهداشتی نیز توجه به اقدام شود.
حیرانی تاکید کرد: در مناطقی که امکانات زیر بنایی مناسبی برای رفاه اعضای تعاونی های مسکن مهر وجود ندارد در صورت بهره برداری اعضا تمایلی برای سکونت در این مناطق بی امکانات نشان نمی دهند  که در این راستا مسئولان مربوطه باید پیش از پایان واحد های طرح مسکن مهر امکانات رفاهی، آموزشی و بهداشتی را برای مردم فراهم کنند./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.