۱۵ مرداد آخرین مهلت ثبت نام در فراخوان جذب اعضای هیئت علمی

اردیبهشت ۱۴۰۳

۱۵ مرداد ماه ۹۲ آخرین مهلت ثبت نام در فراخوان هفتم جذب اعضای هیئت علمی اعلام شده چنانچه تاکنون ۵ هزار و ۵۰۰ نفر ثبت نام کرده اند.

حمیدرضا مردانی، رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: در فراخوان هفتم جذب اعضای هیئت علمی حدود ۵ هزار و ۵۰۰ نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۳ هزار و ۸۷۶ نفر از این متقاضیان مربوط به دانشگاههای دولتی است.

وی افزود: هزار و ۸۰ نفر مربوط به متقاضیان بورس دولتی دانشگاه های دولتی و ۲ هزار و ۲۰۲ متقاضی مربوط به استخدام پیمانی دکتری، ۱۲۱ نفر از متقاضیان مرتبه مربی و ۴۵۷ نفر مربوط به به طرح سربازی ثبت نام کرده اند.

وی افزود: همچنین هزار و ۸۳۰ نفر از متقاضیان در دانشگاه های غیر دولتی و غیر انتفاعی ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۱۶۰ نفر مربوط به بورس دانشگاه های غیر دولتی و غیر انتفاعی، ۹۲۸ متقاضی پیمانی مقطع دکتری و ۴۹۶ متقاضی کارشناس ارشد و ۹۸ متقاضی طرح سربازی بوده اند.

مردانی تصریح کرد: البته ۱۵۵ متقاضی دانشگاه های وابسته به دستگاه های اجرایی و ۱۹ متقاضی بورس، ۷۵ متقاضی پیمانی دکتری و ۴۲ متقاضی کارشناسی ارشد و ۱۹ متقاضی طرح سربازی ثبت نام کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: ۱۵ مرداد ماه آخرین مهلت بارگزاری جذب اعضای هیئت علمی اعلام می شود./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.