۱۵۰۰ مسکن روستایی و ۱۵ طرح هادی در آذربایجان غربی آماده افتتاح است

۱۷فروردین۱۳،

ایوب عزیزی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای ساخت و اجرای این طرحها در مجموع ۲۲۹ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که با اجرای آنها سه هزار و ۳۰۰ خانوار روستایی استان از این خدمات رفاهی بهره مند می شوند.

وی با بیان اینکه هرسال در مناسبتهای مختلف تعدادی از پروژه های عمرانی توسط این بنیاد افتتاح می گردد، گفت: این طرحها امسال به مناسبت فرا رسیدن دهه حساب ۱۰۰ امام (ره) از بیست و یکم تا پایان فروردین ماه جاری به بهره برداری می رسد.

عزیزی اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ۲۱ فروردین سال ۱۳۵۸ به فرمان حضرت امام خمینی (ره) با افتتاح حساب ۱۰۰ امام در نزد تمامی شعب بانک ملی تأسیس شد و از تمامی آحاد مردم دعوت شد از طریق این حساب در تامین مسکن برای محرومان و مستمندان جامعه مشارکت کنند.

وی افزود: کارکنان این نهاد مردمی با تلاشهای بی وقفه، فعالیتهای متنوعی در عمران و آبادانی روستاها و شهرها انجام داده اند.

عزیزی، تهیه و اجرای طرح هادی در روستاها، اصلاح و بازگشایی معابر، جدول گذاری، آسفالت و سنگ فرش کردن معابر، اجرای طرح مقاوم سازی مسکن در روستاها و مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، صدور سند مالکیت روستایی، ایمن سازی یا جابه جایی روستاهای در معرض خطراتی مانند سیل، رانش زمین و بازسازی مناطق سانحه دیده از حوادث طبیعی را از اهم فعالیتهای این بنیاد برشمرد.

۷۱۲۶/۵۸۱

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.