۱۵۳۰ مقاله علمی در کنگره بین المللی مهندسی عمران ارایه می شود

به گزارش ایرنا،’آزاده احمدی’ روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ارایه این تعداد مقاله در یک کنگره سه روزه بی نظیر و قابل تحسین است بطوریکه مقالات متعدد همزمان در ۹ سالن همایش ارایه می شود.

وی بااشاره به اینکه سه هزارو۸۰۰ عنوان مقاله در مرحله اول به دبیرخانه نهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران ارسال شد، اظهار داشت: از بین مقالات رسیده یکهزارو۸۳۰ عنوان مقاله به صورت اصل مقاله دریافت و از بین آنها یکهزار و ۵۳۰ عنوان پذیرش شد.

احمدی، تعداد داوران مقاله های کنگره مهندسی عمران را ۴۰۰ عضو هیات علمی دانشگاه های داخل و خارج کشور اعلام و خاطرنشان کرد: از بین مقالات پذیرفته شده ۷۰۰ عنوان به صورت شفاهی و۸۳۰ عنوان به صورت پوستر ارایه خواهد شد.

وی با بیان اینکه حدود۳۰ درصد مقالات ارسال شده به زبان انگلیسی است، گفت: نزدیک به ۲۰ استاد دانشگاه و متخصص خارج از کشور در این کنگره شرکت خواهند کرد.

به گفته وی، این افراد از کشورهای امریکا، کانادا، پرتغال، انگلیس، فرانسه، مالزی، هند، ترکیه و چند کشور عربی در این همایش شرکت خواهند کرد.

احمدی با بیان اینکه کار اجرایی برگزاری این کنگره از یک سال و نیم آغاز شده است، گفت: بیشتر امور ثبت نام و اجرایی کنگره به صورت الکترونیکی انجام شده است.

وی فضای نمایشگاهی کنگره را حدود ۴۰۰ مترمربع اعلام کرد و افزود: زمینه های مرتبط با مهندسی عمران از جمله سازه، ژئوتکنیک، آب، محیط زیست، نقشه برداری، روشها و مصالح نوین، تجهیزات ابزار دقیق، نرم افزارهای رایانه ای و مقاوم سازی توسط دانشگاهیان، مشاوران و پیمانکاران از نهادهای مختلف دولتی و خصوصی در این نمایشگاه ارایه می شود.

نهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران ۱۹ تا ۲۱ اردیبهشت در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار خواهد شد.

۷۱۴۸/۱۰۴۲

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۰۹۳۹۳۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.