اجرای بهتر برنامه‌های” اقتصاد مقاومتی” با حل مشکلات زیر ساختی

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

ندیمی گفت: برای تحقق هر چه بهتر برنامه‌های اقتصاد مقاومتی بهتر است سهم بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعت و تولید مشخص شود چرا که در پیاده‌سازی برخی برنامه‌ها با مشکل روبه‌رو هستیم.

ایرج ندیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران درباره اینکه چه‌اندازه توانستیم به اهداف اقتصاد مقاومتی نزدیک شویم گفت:  برای اینکه برنامه‌ها ی اقتصاد مقاومتی نتیجه بهتری در اقتصاد ما داشته باشد لازم است تا برنامه‌ها از نظر منابع، امکانات و اعتبارات در یک پروژه تعریف شود.

این نماینده مجلس گفت: بخاطر شرایطی که اقتصاد ما در حال حاضر دارد ما در پیاده‌سازی برخی برنامه‌ها با مشکلات روبرو شدیم که بخش عمده‌ای از مباحث هنوز مشخص نشد.
 
وی افزود: به اعتقاد بنده تا وقتی مشکلات زیرساختی برطرف نشود نمی‌توان روی اهداف تمرکز کرد. برای تحقق هر چه بهتر برنامه های اقتصاد مقاومتی مهم بخش‌های مختلف، کشاورزی، صنعت و تولید باید مشخص شود.
 
وی درخصوص چالش‌های پیش‌رو برای اجرای برنامه ها گفت: مهم ترین چالش‌ ما مشخص نبودن وظایف در بخش‌های مختلف اقتصادی است که امیدواریم در برنامه و بودجه آتی این برنامه‌ها تعریف شود که این امر می‌تواند نقش تعیین کننده ای در پیش‌برد اهداف ما داشته باشد.
 
وی گفت: تا زمانی که رویکردها در بخش‌های مختلف روشن نشود نمی‌توان پیش‌بینی کرد که چه‌اندازه به اهداف اقتصاد مقاومتی نزدیک شدیم. 
انتهای پیام/

— .

باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.