۱۶تندیس و یکصدوچهل و پنج میلیون ریال جایزه در بام ایران

۲۱اردیبهشت،

شش برگزیده در بخش فیلم مستقیماً به سی امین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران راه می یابند

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، بخشهای مسابقه و جوایز چهل و نهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان که با نام بام ایران در چهارمحال و بختیاری توسط این انجمن و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان استان مذکور برگزار می گردد، اعلام شد.

این جشنواره در سه زیر مجموعه فیلم کوتاه، فیلمنامه و عکس برگزار خواهد شد که در بخش فیلم علاوه بردیپلم افتخار و تندیس جشنواره مبلغ یکصدوپانزده میلیون ریال جایزه نقدی به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

همچنین در بخش فیلمنامه علاوه بر تندیس و دیپلم افتخار در دو بخش آزاد و اقتباس از متون کهن و معاصر در مجموع نوزده میلیون ریال جایزه نقدی و در بخش مسابقه عکس نیز مبلغ یازده میلیون ریال جایزه اهدا می گردد.

قابل ذکر است برترین آثار در بخش فیلم علاوه بر برخورداری از جوایز نقدی حمایت از اثر بعدی را نیز کسب می نمایند.

روابط عمومی انجمن اعلام کرد ۱۵ آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، گیلان، کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان، خوزستان، لرستان، مرکزی و چهارمحال و بختیاری تا ۲۳ اردیبهشت ماه با مراجعه به سایت انجمن به نشانی www.iycs.ir می توانند جهت ثبت نام اقدام نمایند. و در پایان اینکه، برترین آثار دربخش مسابقه داستانی، انیمیشن، تجربی و مستند و همچنین بهترین فیلم که موفق به دریافت جایزه ویژه هیئت داوران شود و بهترین فیلم تولید شده در دفاتر انجمن این استانها که تندیس کسب نماید به طور مستقیم وارد بخش مسابقه “سی امین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران ” که از ۲۲ تا ۲۸ مهر در تهران برگزار می شود، خواهد شد. چهل و نهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان از ۱۰ تا ۱۳ تیرماه در شهرکرد برگزار می شود./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.