۱۷ شب رویایی جشن های رمضان در قلب پایتخت

اردیبهشت ۱۴۰۳

شهردار منطقه ۶ از بر پایی جشن های ویژه ضیافت ماه خدا در سطح منطقه خبر داد.

سلیمانی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: در راستای توسعه و تعمیق فرهنگ دینی و همچنین ترویج و گسترش فضایل اخلاقی در ماه مبارک رمضان ویژه برنامه های متعددی از جمله جشن بزرگ بر آستان جانان را با همکاری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران به مدت ۱۷ شب در پارک لاله برگزار می گردد.
وی در ادامه تصریح کرد: ویژه برنامه بر آستان جانان با تدابیر و تمهیدات ویژه ماه رمضان در ۲۰ غرفه شامل برنامه هایی نظیر مولودی خوانی، نقالی، تواشیح، سخنرانی مذهبی، ورزش باستانی، ایستگاههای هنری و مسابقات فرهنگی بر پا می گردد.
شهردار منطقه ۶ در ادامه با اشاره به دیگر برنامه های در نظر گرفته شده اظهار داشت: امسال به منظور اجرای هر چه با شکوه تر برنامه های ماه مبارک رمضان و نیز ارتقای سطح کیفی و اثر بخشی، برنامه های ویژه ای در نظر گرفته شده که از این جمله می توان به آموزش قرآن کریم و نماز به کودکان ، ایستگاههای تفریحی و سلامت متناسب با ماه مبارک رمضان و ایستگاههای مشاوره و پاسخ به شبهات اشاره کرد.
سلیمانی خاطر نشان کرد: از دیگر برنامه های اجرایی در این ۱۷ شب کار گاه تغذیه سالم، تست فشار خون و قند خون ویژه روزه داران و تجلیل از پیشکسوتان و خادمان قرآن و اجرای مسابقات قرآن است./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.