۱۷ فروردین آخرین مهلت ارسال اسامی غرب آسیا/مذاکره بی نتیجه صمد نیکخواه با ساجس لبنان

۱فروردین ۱۳،

بنابر اعلام فدراسیون بسکتبال غرب آسیا تیمهای شرکت کننده در مسابقات باشگاههای این منطقه تا ۱۷ فروردین برای اعلام اسامی اولیه خود فرصت دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیمهای شرکت کننده در مسابقات باشگاههای بسکتبال غرب آسیا که از تاریخ ۲۱ اردیبهشت در دهوک عراق برگزار می گردد باید تا تاریخ ۱۷ فروردین اسمی ۲۴ نفره خود را به کنفدراسیون آسیا ارائه دهند. تیمهای بسکتبال مهرام و پتروشیمی به عنوان نمایندگان ایران در این مسابقات شرکت می کنند. 

 دعوت از داوران ایرانی برای فینال لیگ امارات

فدراسیون بسکتبال امارات از امیرحسین صفرزاده و صادق قنبری داوران ایرانی برای قضاوت در فینال لیگ باشگاههای این کشور دعوت کرد. 

این بازیها از ۸ فروردین به صورت دو از ۳ بازی برگزار می گردد.

مذاکره بی سرانجام لبنانی ها با صمد نیکخواه

اخبار لیگ لبنان حاکی است که تیم بسکتبال ساجس لبنان هفته قبل با صمد نیکخواه بهرامی بازیکن مهرام وارد مذاکره شده و برای ادامه لیگ لبنان به این بازیکن پیشنهادی داد که با توجه به تفاوت قیمت درخواستی ملی پوش مهرام و مبلغ مورد نظر تیم لبنانی توافق نهایی بین دو طرف حاصل نشد.

تیم ساجس با مربیگری فواد ابوچاکرا به سبب نارضایتی از هارپر آرون فوروارد آمریکایی خود به دنبال تغییر این بازیکن ۱۹۹ سانتی متری است.

 آخرین رده بندی لیگ لبنان

براساس آخرین رده بندی لیگ لبنان تیم شامویل که به تازگی اصغر کاردوست بازیکن تیم ملی ایران را به عنوان یار دوم خارجی به خدمت گرفته  با ۱۵ برد و هشت باخت همچنان در رده سوم جدول رده بندی مسابقات قرار دارد.

تیم الریاضی با ۲۱ و ساجس با ۱۹ برد در جدول رده بندی اول و دوم می باشند. تیم متحد هم با تعداد برد و باخت مساوی با شامویل سایه به سایه این تیم قرار دارد. تیمهای آمشیت، بابیلوس، هوپس و بیجه در نیمه پایینی جدول هشت تیم برتر مسابقات جای گرفته اند.

تیم شامویل بعد از پیروزی ۹۴ بر ۷۸ مقابل آمشیت ، روز شنبه ۱۰ فروردین با ساجس دیدار می کند.

اصغر کاردوست در آخرین دیدار برای تیم تازه خود آمار دبل- دبل را با ۱۳ امتیاز، ۱۲ ریباند و چهار پاس گل در ۳۱ دقیقه ثبت کرد. فادی الخطیب ستاره لبنانی در این دیدار ۳۲ امتیاز، ۱۳ ریباند و شش پاس گل داشت و نیکولاس اولین بازیکن خارجی شامویل هم ۲۵ امتیاز و ۱۰ ریباند به دست آورد./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.