۱۷ مرداد؛ آغاز انتخاب رشته های با آزمون دانشگاه آزاد

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

خبرگزاری آریا-دکتر اقبالی زمان انتخاب رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد.

دکتر اقبالی  رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: زمان انتخاب رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی شامل: دکتری حرفه ای، کاردانی ناپیوسته رشته های گروه علوم پزشکی و کارشناسی پیوسته رشته های پزشکی و غیرپزشکی از روز پنجشنبه ۱۷ مردادماه سال جاری آغاز و تا پایان مردادماه ادامه دارد.
وی در ادامه افزود: داوطلبان می توانند با توجه به کارنامه خود که از طریق سایت سازمان سنجش دریافت نموده اند ، نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.
وی در خصوص این دسته از متقاضیان گفت: داوطلبان رشته های با آزمون باید به سایت www.azmoon.orgمراجعه و با توجه به گروه آزمایشی خود و براساس علاقه ۲۰ رشته/محل را انتخاب نمایند. پذیرش دانشجو در انتخابهای ۲۰گانه داوطلبان صرفاً با اولویت نمره کل خواهد بود و درج یک رشته/محل در انتخاب اول مزیت رقابتی را برای داوطلبان به همراه نخواهد داشت. لذا به داوطلبان توصیه می شود صرفاً براساس علاقه خود نسبت به انتخاب رشته/شهرها اقدام نمایند.
اقبالی در ادامه گفت: اسامی قطعی پذیرفته شدگان در شهریورماه اعلام خواهد شد و پذیرفته شدگان می توانند پس از اعلام نتایج که از طریق مرکز آزمون صورت می پذیرد به واحدهای مربوطه مراجعه کنند. وی در پـایـان تـوصـیـه کـرد: داوطـلـبان مـی تـواننـد در صـورت مـواجـه شـدن بـا هـر سـؤال یـا ابهـامـی بـه سـایت www.pubr-azmoon.com مراجعه کنند و در قسمت پرسش و پاسخ سؤال خود را مطرح کنند و یا به آدرس الکترونیکی porsesh@azmoon.net ایمیل خود را ارسال نمایند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ گویند.


خبرگزاری ممتاز به نقل از آریا
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. شهره:

    سلام وخسته نباشید بسیار خوب است ولی من سوالاتی داشتم.ایا نیاز به گرفتن کارنامه از دانشگاه ازاد نیست؟منظور ار رشته ومحل مورد علاقه بومی بودن است؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.