۱۷ مرکز غیرمجاز بازیافت در سطح منطقه ۴ پلمپ شد

۲۱م دیماه ،

حمید ناصحی در گفتگو با خبرنگار اجتماعیممتازنیوز،ضمن بیان این مطلب افزود: به منظور بالا بردن سرانه بهداشت عمومی و کاهش آلودگی های زیست محیطی،۱۷ مرکز غیرمجاز بازیافت زباله در سطح منطقه جمع آوری و پلمپ، و تعدادی آلونک غیرمجاز نگهداری و فروش دام تخریب شد.
معاون امور شهری و محیط زیست منطقه ۴ ادامه داد: با نزدیک شدن به ماه های پایانی سال و به منظور زیباسازی نمای بصری شهری و روان سازی ترافیک در سطح معابر،طرح فوریتی جمع آوری خودروهای اسقاطی در سطح معابر منطقه اجرا و در این طرح ۸ ماهه بیش از هزار دستگاه خودرو اسقاطی از سطح معابر منطقه ۴ جمع آوری و تحویل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) شد.
ناصحی،با اشاره به سایر اقدامات صورت گرفته در حوزه زیباسازی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶ هزار و ۱۵۰ مترمربع از دیوارهای بد منظر شهری سیمانکاری و به تمثال شهدای والامقام مزین شد.
وی خاطر نشان کرد: نورپردازی مساجد،پل های عابر پیاده و سواره رو،نصب ۲۹۴ پایه پرچم در پل های سواره رو،تهیه و نصب ۷۹۳ پایه بنر ریلی،تهیه و نصب ۲۰۶ عدد پرتابل فلزی در معابر سطح منطقه و تهیه و نصب ۲ پایه پرچم ۶۰ متری در بزرگراه شهید زین الدین و بابایی از دیگر اقدامات صورت گرفته در سطح منطقه است./ز


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.