۱۷۷۱ برنده قرعه کشی بانک صادرات مشخص شد

۱۹م اسفند ،

۱۷۷۱ برنده قرعه کشی بانک صادرات مشخص شد | چاپ |
شنبه ۱۹ اسفند ساعت ۰۹:۴۷

بینا- دومین دوره قرعه کشی جشنواره عید تا عید ویژه حسابهای پذیرندگان دستگاه‌های پایانه فروش در بانک صادرات ایران با هدف ترویج فرهنگ بانکداری الکترونیک و تقدیر از پذیرندگان روز سه شنبه ۱۵ اسفند ماه برگزار شد.
به گزارش بینا، این بانک در پاسخ به اعتماد و همراهی مشتریان، جشنواره عید تا عید (از میلاد پیامبر اکرم (ص) تا میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)) را به منظور اعطاء تسهیلات ویژه و جوایز ارزنده به پذیرندگان فعال دارای حساب در بانک صادرات ایران و متصل به پایانه های فروش را از ۱۰ بهمن ماه سال­جاری تا ۱۰ اردیبهشت ماه سال ۹۲ به اجرا در آورده و در این راستا دومین دوره قرعه کشی را در ۱۵ اسفند برگزار کرد و مبلغ ۱۲٫۲۶۸٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیارد ریال برای تعداد ۱۷۷۱ برنده تعیین و فهرست آنها در وب پایگاه اینترنتی این بانک به نشانی: www.bsi.ir درج شده است.
گفتنی است اولین دوره قرعه کشی پذیرندگان ۲۲ بهمن ماه برگزار و مبلغ ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای تعداد ۲۰۵۱ برند تعیین گردید و سومین دوره قرعه کشی نیز در اواسط فروردین ماه سال آتی برگزار خواهد شد.
بر اساس طرح یاد شده، پذیرندگان بر مبنای شاخص­های مربوط به معدل ماهیانه مانده حساب حاصل از تراکنش های بر روی پایانه فروش ارزیابی و با توجه به امتیاز به دست آمده در یکی از ۹ دامنه امتیاز رتبه بندی و بر حسب آن از تسهیلات و جوایز ویژه بهره مند خواهند شد.
شایان ذکر است این بانک با هدف قدردانی از همراهی و وفاداری مشتریان طی این طرح به پذیرندگان تا سقف ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات اعطا خواهد نمود و متقاضیان لازم است جهت استفاده از تسهیلات اعطای حداقل در ۳ ماه متوالی ۳۰ امتیاز لازم کسب نمایند. در ضمن پذیرندگانی که امتیاز مطلوب را کسب نمایند می توانند حداکثر ۵ نفر را جهت دریافت تسهیلات در قالب طرح مبین شامل: خرید کالا، خرید خودرو و جعاله تعمیرات مسکن به بانک معرفی نمایند.
بر اساس این گزارش مشتریان و پذیرندگان گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از فهرست پذیرندگان برنده شده در اولین و دومین دوره قرعه کشی به وب پایگاه اینترنتی این بانک به نشانی www.bsi.ir مراجعه نمایند .


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. مهدی:

    ۰

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.