۱۸ بازیکن پرسپولیس برای بازی با ملوان مشخص شدند/ گردان و علی‌عسگر خط خوردند

۲۸م آذر ،

95-4.JPG

هجده بازیکن پرسپولیس برای دیدار با ملوان مشخص شدند.

به گزارش ایسنا، نیلسون جونیور، امیر عابدزاده، علیرضا نورمحمدی، سید جلال حسینی، محسن بنگر، حسین ماهینی، مهدی مهدوی‌کیا، علی کریمی، رضا حقیقی، عادل کلاه‌کج، محمد نوری، فرشاد احمدزاده، مهرداد پولادی، محمدرضا خانزاده، امیرحسین فشنگچی، هادی نوروزی، کریم انصاری‌فرد و غلامرضا رضایی، ۱۸ بازیکنی می باشند که راهی اردوی پیش از دیدار برابر ملوان از مرحله یک شانزدهم مسابقات جام حذفی باشگاه‌های کشور شدند.

نکته جالب این فهرست خط خوردن نام شهاب گردان است که در نیم فصل قصد داشت از پرسپولیس جدا شود اما پس از مذاکره با رویانیان و گل‌محمدی در این تیم ماندنی شد. میثم نقی‌زاده، حمید علی‌عسگر و محمد قاضی درگر خط خورده های پرسپولیس برای بازی فردا می باشند.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و ملوان از مرحله یک شانزدهم مسابقات جام حذفی باشگاه های کشور فردا (چهارشنبه) از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

** رویانیان در آخرین تمرین سرخپوشان پیش از دیدار با ملوان

پرسپولیس آخرین تمرین خود قبل از اولین بازی در جام حذفی را امروز انجام داد. مدیر عامل باشگاه پرسپولیس هم در پایان این تمرین در جمع سرخپوشان حاضر شد.

تمرین امروز سرخپوشان از ساعت ۱۴:۳۰ آغاز شد و در جریان آن، کریم باقری، ادموند بزیک، مجتبی حسینی و فرهاد چیذری، یحیی گل‌‎محمدی را همراهی کردند.

این تمرین به مرور برنامه‌های تاکتیکی بازی فردا اختصاص داشت و در جریان آن یحیی گل‌محمدی تذکرات لازم را به بازیکنان می‌داد.

محمد رویانیان هم در پایان تمرین در مجموعه ورزشی درفشی‌فر در جمع بازیکنان حاضر شد و با آنها جلسه گذاشت.

سرخپوشان پس از تمرین راهی هتل شدند تا اردوی پیش از بازی را آغاز کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.