۱۸۰ برنامه فرهنگی و مذهبی در محلات شمال تهران در حال اجراست

اردیبهشت ۱۴۰۳

به منظور بهینه سازی اوقات فراغت شهروندان با بهره‌گیری از روح معنوی حاکم بر ماه رمضان و ترویج نشاط مذهبی بیش از ۱۸۰ برنامه فرهنگی،مذهبی وآیینی در محلات شمال تهران در حال اجراست.

  به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران محسن جلالی فراهانی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه با بیان مطلب فوق اظهار داشت : شهروندان شمال تهران نیز همچون سایر شهروندان مناطق و محلات شهر با شور و شوق خاصی به میهمانی خدا رفته اند  در این شرایط با هدف فراهم سازی محیط های شاد فرهنگی برای شهروندان ،  شهرداری منطقه یک نیز با تمامی امکانات و قابلیت ها در سطح نواحی و محلات سعی در پربارتر نمودن ایام و لیالی ماه رمضان داشته است.
 
وی افزود: سراهای محلات و مساجد از مهمترین مکان ها جهت برگزاری برنامه های رمضان در محلات می باشند و در کنار آنها بوستان های منطقه یک نیز از جمله قیطریه برنامه های ویژه ای را برای شهروندان فراهم کرده است .
 
به گفته وی محافل انس با قرآن سرلوحه اقدامات و فعالیت های منطقه یک است  که با همکاری مساجد سطح منطقه ، شهروندان و شورایاران در حال انجام است و علاوه بر آن محافل انس با نهج البلاغه ، باز پیرایی مساجد، مراسم دعا و نیایش، جشنواره شمسه،برگزاری جشن میلاد کریم اهل بیت امام حسن (ع) ، مراسم ویژه با یتیمان و مراسم ویژه شبهای احیاء نیز از جمله برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان است.
 
جلالی تصریح کرد: حضور موثر شهروندان در مراسم روز جهانی قدس و نماز عید سعید فطر نیز از جمله برنامه های پیش رویی است که شهرداری منطقه یک با مشارکت شورایاران،مدیران محلات و شهروندان در دست اجرا دارد. /ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.