۱۸۰۰۰ چاله در منطقه ۴ مرمت و بهسازی شد

دوشنبه ۴ اردیبهشت – ۱۲:۰۷:۲۱ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

طی سال گذشته ؛

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه چهار گفت: در سال گذشته بیش از ۱۸۰۰۰ چاله و نوار حفاری به مساحت ۱۱۳ هزار متر مربع در سطح منطقه لکه گیری و آسفالت شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، بهمن محبوبی با اعلام این خبر گفت: در سال گذشته عزم جدی معاونت فنی و عمرانی منطقه بر این شد تا به منظور ایجاد سهولت در تردد عابران پیاده و خودروها در سطح محلات و معابر بزرگراهی و رفع کامل مشکل آبگرفتگی معابر، تمامی چاله ها و نوارهای حفاری موجود در سطح منطقه تا قبل از آغاز سال جدید و در قالب طرح استقبال از بهار بهسازی و مرمت شود.
وی افزود: در سال ۱۳۹۰ بیش از ۱۸۰۰۰ مورد از چاله ها و نوارهای حفاری سطح منطقه به مساحت ۱۱۳ هزار متر مربع لکه گیری سیار، ۳۴۹ هزار متر مربع روکش مکانیزه و تراش مکانیزه و ۵۰۴ هزار متر مربع روکش دستی و آسفالت اساسی در سطح منطقه اجرا شده است.
محبوبی اضافه کرد: در سال گذشته در حدود ۱ میلیون متر مربع از سطح معابر منطقه با پخش ۱۱۸ هزار تن آسفالت بهسازی و مناسب سازی شده است که این متراژ آسفالت در سال های گذشته کم نظیر است.
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۴ در ادامه با اشاره به مرمت و بهسازی بوستان های سطح منطقه گفت: در طرح فوریتی بهسازی و بازپیرایی بوستان ها، محوطه و فضای داخلی ۳۲ بوستان مناسب سازی شد.
وی در بخش دیگری از فعالیت های معاونت فنی و عمرانی منطقه ۴ به اجرای اقدامات لازم جهت رفع مشکلات آبگرفتگی معابر محله ای و بزرگراهی اشاره کرد و گفت: در سال گذشته ۷۸ هزار متر مربع پیاده رو سازی (کفپوش)، ۴۲ هزار متر طول نهرسازی، ۴۵ هزار متر طول کانیو، ۳۱ هزار متر مربع تک جدول و۱۳۲۰ عدد  همسطح سازی دریچه ها در سطح منطقه اجرا شد.
وی خاطر نشان کرد: بازسازی قنوات، تقویت دیواره کانال ها و آب های زیر زمینی یکی دیگر از اقداماتی است که در برنامه امسال این معاونت قرار گرفته است.

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۳۱۲۰۷۲۱۳۱۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.