۲ خبر از وزنه‌برداری

۸فروردین ۱۳،

به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری، اردوی وزنه برداری جوانان و نوجوانان که از دی ماه سال قبل به طور مستمر در محل کمپ تیم های ملی آغاز شده و با برگزاری اردوی یک ماهه در هشتگرد کرج ادامه یافته بود، هم اکنون در مجموعه ورزشی آزادی در حال پیگیری است. این اردو تا روز ۱۹ فروردین که دومین گروه وزنه برداران نوجوان به رقابت های جهانی ازبکستان اعزام می شود ادامه خواهد داشت، اما پس از آن به مدت ۱۰ روز تعطیل خواهد شد تا تیم وزنه برداری نوجوانان از رقابت های جهانی ازبکستان برگردد.

* ترکیب نهایی تیم وزنه‌برداری نوجوانان مشخص شد

کوروش باقری، سرمربی تیم های ملی وزنه برداری، پس از سه ماه کار با ۲۸ وزنه بردار نوجوان و جوان حاضر در اردو، ترکیب نهایی تیم نوجوانان را برای حضور در رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان به شرح زیر معرفی کرد:

کیانوش باقری (۶۲ کیلوگرم)، رامین ولی پور (۶۹ کیلوگرم)، علیرضا دهقان (۸۵ کیلوگرم)، امیرحسین فضلی، میلاد رشیدی (۹۴ کیلوگرم)، علیرضا سلیمانی و پیمان جان (۹۴+ کیلوگرم)

البته بنابر تصمیم کادر فنی، سعید رضازاده، دیگر وزنه بردار فوق سنگین رده سنی نوجوانان به عنوان نفر ذخیره، دیگر نفرات تیم را در سفر به ازبکستان همراهی می کند. این تصمیم به دلیل آسیب دیدگی مچ دست پیمان جان و احتمال تشدید این آسیب دیدگی تا روز مسابقات دسته ۹۴+ کیلوگرم اتخاذ شد.

تیم ملی در دو گروه به تاشکند اعزام می‌شود. گروه اول شامل حسین رضازاده، رئیس فدراسیون وزنه برداری، جورج زالای مربی تیم و کیانوش باقری، رامین ولی پور و علیرضا دهقان، وزنه برداران اوزان ۶۲، ۶۹ و ۸۵ کیلوگرم، روز ۱۴ فروردین تهران را به مقصد تاشکند ترک می‌کنند.

گروه دوم هم شامل کورش باقری سرمربی تیم های ملی، داریوش باقری، مربی تیم و وزنه‌برداران دسته‌های ۹۴ و ۹۴+، ۱۹ فروردین راهی محل برگزاری مسابقات جهانی می شوند.

رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان انتخابی المپیک ۲۰۲۲ نوجوانان از ۱۷ تا ۲۴ فروردین ماه در تاشکند ازبکستان برگزار می شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.