۲ حزب دیگر در آستانه پیوستن به جبهه/دیدار با جامعتین، اولویت جبهه پیروان خط امام و رهبری

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: کمیته‌ای برای بررسی احزاب متقاضی برای پیوستن به جبهه وجود دارد، در صورت پذیرش، اسامی آن‌ها را اعلام می‌کنیم.

“سیدکمال سجادی” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه دیدار با جامعتین اولویت جبهه پیروان خط امام و رهبری است، اظهار داشت: ملاقات با جامعتین در حال بررسی است، چرا که اعضای هیئت رئیسه، شورای مرکزی و اعضای جامعه روحانیت بایستی برای این دیدار در زمان مناسبی اعلام آمادگی کنند، اما ما بنا داریم که این دیدار به سرعت صورت بگیرد.   
 
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اعلام اینکه چند حزب دیگر برای پیوستن به جبهه پیروان درخواست داده‌اند، افزود: بررسی و پذیرش این احزاب زمانبر است، البته کمیته‌ای در این زمینه وجود دارد که شرایط آنان را بررسی می‌کند، به محض آنکه به پذیرش برسند اسامی آن‌ها را اعلام می‌کنیم.   
 
سجادی پیرامون دیدار احزاب عضو جبهه با هیئت رئیسه جبهه پیروان نیز خاطرنشان کرد: آخرین دیدار ما با اتحادیه انجمن اصناف و بازار صورت گرفت، البته دو تشکیلات دیگری هم اعلام‌ آمادگی کردند که در آینده با آن‌ها دیدار خواهیم کرد، البته اولویت با احزابی است که سریع‌تر اعلام آمادگی کنند.  

انتهای پیام/
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.