۲ ستاره می گیریم عنایتی را می دهیم

۰۱م آذر ،

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در مورد بحث انتقال مجدد رضا عنایتی به استقلال گفت: اگر ما به جمع بندی لازم برسیم که به رضا عنایتی نیاز داریم با انتقالش موافقت نمی کنیم.

ابراهیم قاسمپور در گفتگو با خبرنگار  ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ما در صورتی با انتقال رضا عنایتی موافقت می کنیم که استقلالی ها یک یا ۲ بازیکنان خود را که هم سطح مهاجم ما باشد به تیم مس کرمان بدهند.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان دربارهٔ انتقال عنایتی  با منوچهری مهاجم استقلال گفت: با تمام احترامی که برای امین منوچهری قائل هستم اما این بازیکن کم تجربه است و ما نیاز به چند مهاجم طراز اول و شناخته شده داریم.

وی درمورد تمایل حسین کاظمی به ترک تیم مس کرمان گفت: حسین کاظمی به خاطر نیمکت نشینی اش در چند بازی ناراحت شده وی صحبتی در خصوص  تمایلش برای ترک مس کرمان با من نداشته است به هر حال ما در پایان فصل بررسی می کنیم و اگر تشخیص دهیم که به بعضی از بازیکنان نیازی نداریم با آنها قطع همکاری خواهیم کرد.

قاسمپور دربارهٔ اختلافاتش با شهبازی، مدیر عامل مس کرمان افزود: اختلافی بین من و شهبازی وجود ندارد فقط یک ناراحتی کوچک به خاطر انجام نشدن برنامه هایم داشتم که وی قول داده هرچه سریعتر آنها را به اجرا بگذارد.

سرمربی مس کرمان در مورد اهداف تیمش در لیگ دوازدهم  بیان کرد: ما قصد داریم که در پایان فصل دوازدهم بتوانیم جایگاه بهتری را در جدول رده بندی بدست‌ آوریم و یکی از سهمیه های حضور در جام باشگاه ها را بگیریم برنامه ریزی مناسبی هم برای قهرمانی در جام حذفی انجام دادیم.

قاسمپور خاطر نشان کرد: اگر باشگاه مس کرمان از لحاظ مالی در مضیقه نباشد در نیم فصل دوم با گرفتن ۲ بازیکن در  پست های هافبک و مهاجم ترکیب  تیم مان را کامل می کنیم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.