۲ شیطان جاده لشکرک پشت میز محاکمه

۲ جوان شیطان‌صفت که سوار بر ماکسیما به فریب دختران جوان می‌پرداختند به پشت میز محاکمه رسیدند.

 به گزارش گروه حوادث باشگاه خبرنگاران به نقل از ایران شوک؛ قرار است دو پسر جوان که دختران جوان را با طرح دوستی فریب داده و با آزار و اذیت و سرقت اموال، آنها را در حاشیه شهر رها می‌کردند، از سوی ۵ قاضی دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شوند.  
در نخستین برگه پرونده این شیاطین دیده می‌شود که دختر جوان خود را به پلیس رسانده و گفته است در حال رفتن به مدرسه بودم که یک ماکسیما مقابلم توقف کرد. دو پسر جوان سوار آن بودند که یکی از آنها با ابراز علاقه از من خواست شماره موبالیم را به وی بدهم. من نیز شماره‌ام را در اختیارش قرار دادم و وی همان شب تماس گرفت.  
پسر جوان خودش را کامران معرفی کرد و گفت که می‌خواهد مرا ببیند و با من حرف بزند. برای همین قرار ملاقات گذاشتیم و عصر روز بعد راهی محل قرار شدم. کامران این بار با یک پژوه۴۰۵ به محل قرار آمد. همراه وی همان پسری بود که یک روز پیش راننده ماکسیما بود.  
کامران مدعی شد که امیر پسرعمه‌اش است. شیشه‌های پژو دودی بود و آرم یک شرکت لوازم ورزشی هم روی شیشه عقب آن به چشم می‌خورد. وقتی آنها به محل قرار آمدند، کامران خواست سوار پژو شوم. هر دوی ما روی صندلی عقب نشستیم و امیر شروع به رانندگی کرد.  
کامران با چرب‌زبانی و گفتن این جمله که عاشق من شده، توجهم را به خودش جلب کرد. چنان مجذوب حرف‌هایش شدم که اصلاً متوجه نشدم به سمت منطقه لشکرک در حرکت هستیم. وقتی به خودم آمدم، از راننده خواستم به طرف شهر برگردد اما در همین هنگام کامران به من حمله کرد. وی مرا به باد کتک گرفت و می‌خواست به زور مرا تحت آزار و اذیت قرار دهد که در برابرش مقاومت کردم اما در همین هنگام خودرو در حاشیه خاکی جاده توقف کرد و پسری که پشت فرمان نشسته بود هم به کمک کامران آمد و آنها نقشه شومشان را عملی کردند. بعد از آن همه طلاهایم را به همراه گوشی تلفن همراهم سرقت کردند.  
با ادعاهای دختر جوان، تیمی از پلیس آگاهی تهران وارد عمل شد و چند ماه بعد یکی از شیاطین به نام «محمد» دستگیر شد. در حالی که دختران دیگری نیز به طرح شکایت مشابه پرداخته بودند پلیس توانست «کامران» را نیز به دام اندازد و این دو پسر پذیرفتند در اجرای نقشه سیاه برای دختران با هم بودند.  
بنابر این گزارش؛ پرونده دو شیطان با توجه به نوع جرم با صدور رأی  عدم صلاحیت از دادسرای امور جنایی تهران به دادگاه کیفری استان ارجاع داده شد و قرار است آنان بزودی از سوی ۵ قاضی محاکمه شوند.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.