۲ هزار میلیارد تومان اعتبار جدید برای بخش کشاورزی

جمعه ۶ مرداد – ۰۱:۵۷:۵۵ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

وزیر جهاد کشاورزی خبر داد:

بزرگنمایی:  

وزیر جهاد کشاورزی گفت: امسال ۲ هزار میلیارد تومان علاوه بر بودجه وزارتخانه به اصلاح و توسعه زیرساخت‌های بخش کشاورزی از سوی دولت اختصاص یافته است.
 به گزارش سرویس اقتصادی آریا، صادق خلیلیان افزود: با اصلاح و توسعه زیرساخت های بخش کشاورزی و برخورداری از فن‌آوری های نوین، بهره برداران می‌توانند در چرخه رقابت قرار گیرند.
وزیر جهاد کشاورزی خاطر نشان کرد: در چارچوب اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها، تاکنون اصلاح ساختار در ۲۸ درصد واحدهای مرغداری و ۱۶ درصد دامداری‌ها انجام شده است.
خلیلیان از شورای مرکزی نظام صنفی کشاورزی خواست که دیدگاه بهره برداران را به سمتی جهت دهی کند که به نفع بخش کشاورزی باشد.
وی افزود: توسعه بخش کشاورزی از مسیر ارایه کود و سم رایگان به کشاورزان طی نمی‌شود و این دیدگاه سنتی باید تغییر کند.
وی درباره اهمیت توسعه زیربناهای کشاورزی اظهار داشت: کشاورزان با تغییر روش آبیاری به طور قطع روش کشت و کارشان تغییر می کند و به دنبال آن مصرف آب، کود و بذر نیز کاهش می یابد که سودآور است.
وی بر ساماندهی نظام صنفی کشاورزی تاکید و در عین حال ابراز امیدواری کرد که این تشکل از ظرفیت‌های خود در راستای پیشبرد اهداف بهره برداران استفاده کند.
خلیلیان در بخش دیگری از سخنان خود درباره یارانه تسهیلات بانکی گفت : وزارت جهادکشاورزی روند پرداخت یارانه‌ها به کشاورزان و تولیدکنندگان از سوی بانک های عامل در قالب تسهیلات یارانه دار را پیگیری خواهد کرد.  
کدM-ch2531  

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۲۷۱۳۵۷۵۵۵۰۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.