۲ کرسی باقی ماند، ۵ کرسی سوخت!

۳۰ آبان ،

امکان حضور در انتخابات کنفدراسیون شنای آسیا فراهم شد؛

جلسه انتخابات کنفدراسیون شنای آسیا در کویت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، در حال حاضر مسابقات شنا شنیدم و واترپلو قهرمانی آسیاد در کویت پیگیری می‌شود به سبب بحث تعلیق ملی پوشان کشورمان حضور در این رقابت را از دست دادند.

همچنین در حاشیه برگزاری این رقابت ها انتخابات کنفدراسیون شنای آسیا نیز برگزار شد و ایران شانس بدست آوردن ۷ کرسی آسیایی و جهانی را داشت که با توجه به بحث تعلیق به تمام نمایندگان کشورمان اجازه حضور در انتخابات داده نشد البته جای خوشحالی است که ۲ نماینده کشورمان موفق شدند در این جلسه حضور پیدا کنند و ۲ کرسی مهم آسیایی و جهانی حفظ شد.

به این ترتیب خسرو امینی در سمت رئیس کمیته واترپلو آسیا و عضو کمیته فنی فدراسیون جهانی ابقا شد و فردی نیز به عنوان عضو کمیته پزشکی کنفدراسیون شنای آسیا و جهان در این سمت باقی ماند.

گفتنی است، با توجه به اینکه تنها به ۲ نماینده کشورمان اجازه حضور در این جلسه داده شد به همین سبب سایر نمایندگان کشورمان عضویت در کمیته های شنا، شیرجه، واترپلو، شنای موزون و همچنین توسعه را از دست دادند.

با توجه به اینکه کسب کرسی های آسیایی و جهانی از اهمیت بسیار بسیاری برخوردار است به همین سبب این نگرانی وجود داشت که تمام کرسی ها از دست برود و مرادی موفق شدند با حضور در این جلسه همچنان به عنوان نمایندگان کشورمان در پست های آسیایی و جهانی پیدا کنند.

البته در حال حاضر سایر نمایندگان کشورمان به عنوان نمایندگان در پست های آسیایی و جهانی حضور پیدا کنند.

البته در حال حاضر سایر نمایندگان کشورمان به عنوان داور و ناظر در مسابقات قهرمانی آسیا حضور دارند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.