۲۰ عنوان بازی تازه ایرانی در نمایشگاه گیمزکام آلمان معرفی شد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

۲۰ عنوان بازی تازه ایرانی در نمایشگاه ˝گیمزکام ۲۰۲۲˝ آلمان از طریق بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای معرفی و در معرض دید بازدیدکنندگان از این اتفاق معتبر جهانی قرار گرفت.

به گزارش هنرآنلاین؛ بازی های تازه ایرانی در سبک ها و پلتفرم های مختلف در معرض دید بازدیدکنندگان و نمایندگان شرکت های معتبر و فعال حوزه گیم دنیا گذاشته شد.

نمایشگاه گیمزکام ۲۰۲۲ به سبب گستردگی استقبال گروه های مختلف بازدیدکنندگان و شرکت های تجاری از سراسر دنیا فرصت مناسبی را برای معرفی و ارایه بازی های تازه ایرانی که در نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران در سطح مطلوبی قرار داشت فراهم آورد و این بازی ها مورد استقبال بسیار خوب بازدیدکنندگان خارجی قرار گرفت.

بر اساس اعلام معاونت بازرگانی و امور بین الملل بنیاد ملی بازی های رایانه ای، برپایی نشست های تخصصی و سازنده با بیش از ۷۵ شرکت خارجی فعال در صنعت گیم دنیا به همراه توافق اولیه برای توزیع و فروش بیش از ۵ بازی ایرانی در بازارهای کشورهای حوزه آمریکا، اروپا و آسیای شرقی در قالب برپایی غرفه این بنیاد در نمایشگاه گیمزکام و حضور نمایندگان صنعت گیم ایران صورت گرفت.

تفاهم برای انتقال دانش و دعوت از استادان حوزه صنعت گیم کشورهای مختلف و صاحب نام دنیای بازی برای حضور در سمینارهای علمی، برگزاری کارگاه های تخصصی – آموزشی صنعت گیم ایران از دیگر برنامه های انجام شده در ایام برپایی نمایشگاه ۲۰۲۲ آلمان در غرفه بنیاد ملی بازی های رایانه ای به شمار می رود.

شرکتهای معتبر و بزرگی مانند مایکروسافت، سونی، الکترونیک آرتز، نینتندو، کونامی، اکتیویژن و بسیاری دیگر در فضای رقابتی این نمایشگاه که بزرگترین اتفاق در زمینه تفریح و سرگرمی و بازی های رایانه ای تعاملی در اروپاست، حضور یافته و به ارائه آخرین دستاوردها تولیدات خود به علاقمندان پرداختند.

نمایشگاه گیمزکام ۲۰۲۲ از تاریخ ۲۱ تا ۲۵ آگوست(۳۰ مردادماه تا سوم شهریور) در کلن آلمان برگزار شد.
 

 

پایان پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.