۲۰ واحد تولیدی در اصفهان در وضعیت بحرانی قرار دارند

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: به طور کلی ۲۵۰ واحد بزرگ تولیدی دارای مشکل در استان اصفهان وجود دارد که از این تعداد ۲۰ واحد در وضعیت بحرانی به سر می برند.

قادری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: ۲۵۰ واحد بزرگ تولیدی مشکل دار در استان اصفهان وجود دارد که ۲۰ واحد از این تعداد در وضعیت نامناسب و بحرانی به سر می برند که در این خصوص می توان امیدوار بود که با شناسایی این واحد ها از اخراج ۱۰ هزار نفر جلوگیری کرد.
وی در ادامه به پرداخت تسهیلات اشتغال خانگی در این استان اشاره و تصریح کرد: در راستای پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی مبلغ ۴۷ میلیارد تومان تسهیلات در این خصوص در سال گذشته به متقاضیان پرداخت شده است.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان به اهمیت بحث ایمن سازی محیط های کاری نیز اشاره و خاطر نشان کرد: با توجه به بروز حوادث در محیط های کاری به ویژه در بخش صنعت و ساختمان و آسیب دیدگی کارگران ضرورت ایمن سازی و ارائه آموزش های لازم به منظور جلوگیری از این حوادث ضروری است همچنین باید متناسب با محیط های کار و کارگری و اسیب های موجود با برنامه ریزی وضعیت موجود را مورد بررسی قرار داد و فعالیت های فرهنگی متناسب با آن انجام  داد.
* پیمانکاران خوزستانی برای شرکت در طرح های عمرانی عراق ساماندهی می شوند
دبیر اتاق تعاون استان خوزستان ضمن اشاره به برگزاری نشست مشترک مدیران شرکت های خوزستان وهیات عراقی گفت: در این جلسه بحث ساماندهی شرکت ها و پیمانکاران خوزستانی برای شرکت در طرح های عمرانی استان و بصره عراق مورد بررسی قرار گرفت.
وی افزود: تعداد ۲۰ شرکت تخصصی در زمینه ساختمان ساخت پل و راه، ورزشگاه، تفریحگاه و هتل و شناورهای فلزی به هیات عراقی معرفی شد.
وی همچنین به محورهای مهم مذاکره با هیات عراقی پرداخت و افزود: از محور های این مذاکرات طرح مشکلات روادید و طولانی بودن فرایند صدور روادید برای تجار ایرانی از سوی عراق موضوع مهم شناخت طرف عراقی از توان فنی و مهندسی استان خوزستان ضرورت تشریح قوانین و مقررات عراق برای مدیران شرکت هایی که تمایل حضور در عراق را دارند بوده است./ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.