۲۱۸۵ اثر برای دریافت ۱۶ تندیس هم رقابت می کنند

۳۱اردیبهشت،

به گزارش سینماپرس، در حالی که با نزدیک به ۱۶۰۰ اثر در چهل و ششمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان – اترک در خراسان جنوبی اولین رکورد شرکت و استقبال در جشنواره های منطقه ای شکسته شده بود و پس آن در یاسوج و در چهل و هفتمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان این رکورد به ۱۹۰۲ اثر رسید؛ این بار با ۲۱۸۵ اثر این رکورد در بام ایران شکسته شد

چهل و نهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان با نام بام ایران در چهارمحال و بختیاری توسط انجمن سینمای جوانان ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در شهرکرد برگزار می گردد.

این جشنواره در سه زیر مجموعه فیلم کوتاه، فیلمنامه و عکس برگزار خواهد شد که در بخش فیلم علاوه بردیپلم افتخار و تندیس جشنواره، مبلغ یکصدوپانزده میلیون ریال جایزه نقدی به برگزیدگان اهدا خواهد شد. همچنین در بخش فیلمنامه علاوه بر تندیس و دیپلم افتخار در دو بخش آزاد و اقتباس از متون کهن و معاصر در مجموع نوزده میلیون ریال جایزه نقدی و در بخش مسابقه عکس نیز مبلغ یازده میلیون ریال جایزه اهدا می گردد.

قابل ذکر است برترین آثار در بخش فیلم علاوه بر برخورداری از جوایز نقدی حمایت از اثر بعدی را نیز کسب می نمایند و همچنین بهترین فیلم داستانی، مستند، تجربی و انیمیشن این جشنواره بدون بازبینی مستقیماً به بخش مسابقه سی امین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران که از ۲۲ تا۲۸ مهر ماه برگزار می شود راه خواهد یافت.

روابط عمومی انجمن ضمن اعلام این خبر که ۱۶ استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، گیلان، کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان، خوزستان، لرستان، مرکزی و چهارمحال و بختیاری امکان حضور در این جشنواره را داشتند متذکر شد اسامی داوران بخشهای مختلف توسط این واحد به زودی اعلام می شود.

این جشنواره از ۱۰ تا ۱۳ تیرماه توسط انجمن سینمای جوانان ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار می شود.

 

انتهای پیام/ع/ 


سینماپرس
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.