۲۲کشته در انفجارهای امروز عراق

۱۱م دیماه ،

انفجارهای امروز در مناطق مختلف عراق منجر به کشته شدن ۲۲ نفر و زخمی شدن بیش از ۴۰ نفر دیگر شد.

به گزارش ممتازنیوز، فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه نوشت: منابع امنیتی و پزشکی عراق اعلام کردند که وقوع انفجار در مناطق مختلف این کشور امروز منجر به کشته شدن ۲۲ نفر و زخمی شدن بیش از ۴۰ نفر شد.

این انفجارها در استان‌ بابل و شهرهای بعقوبه و کرکوک رخ داد و بنا به نقل از منابع امنیتی شدت این انفجارها در منطقه المسیب از توابع استان بابل واقع در ۷۰ کیلومتری جنوب بغداد بود و در اثر انفجار سه منزل ۷ نفر کشته و ۴ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

یک افسر پلیس المسیب گفت که اشخاص مسلح ناشناس سه منزل را در محله نظامی واقع در مرکز این منطقه منفجر کردند که منجر به کشته شدن ۷ نفر از جمله سه کودک و دو زن شد و همچنین چهار نفر دیگر نیز زخمی شدند.

همچنین در اثر انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در مقابل ساختمان استانداری بابل در حین عبور خودروی استاندار، ۲ نفر کشته و ۱۹ نفر دیگر از جمله یک عکاس خبری و یکی از نگهبانان استاندار زخمی شدند. 

در کرکوک واقع در ۲۵۵ کیلومتری شمال بغداد نیز در حین خنثی‌سازی یک راکت در جنوب شهر سه نفر از نیروهای پلیس کشته و چهار نفر دیگر نیز زخمی شدند.

در غرب کرکوک همچنین دو غیرنظامی کشته و ۱۶ نفر دیگر نیز از جمله ۱۰ زائر که پیاده به سمت شهر کربلا در حرکت بودند، زخمی شدند.

یک منبع امنیتی نیز گفت که یک خودروی بمب‌گذاری شده در مسیر حرکت زائران که از مناطق مختلف به سمت کربلا در حرکت بودند، منفجر شد و طی آن ۱۰ نفر از جمله چند زن زخمی شدند.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.