۲۲ بهمن محصول آزاد بودن انتخابات در کشور است

۲۵ام بهمن ،

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر انتخابات آزاد در چارچوب قانون اساسی را نداشتیم مطمئن باشید ۲۲ بهمن عزت بخش ۹۱ به وجود نمی‌آمد.

به گزارش خبرنگار سیاسیممتازنیوز، محمد‌حسن ابوترابی‌ امروز در حاشیه مراسم چهل آیت‌الله العظمای حاج آقا مجتبی تهرانی در جمع خبرنگاران دربارهٔ اخلاق سیاسی و انتخاباتی گفت: انقلاب اسلامی یک تفسیر از حضور دین در عرصه سیاست است و حضور دین به معنای حضور اخلاق، مبانی اعتقادی و آموزه‌های دینی است بنابراین همه کسانی که در نظام اسلامی می‌خواهند حضور سیاسی داشته باشند باید قبل از هر‌چیز آراسته به اخلاق اسلامی باشند.

وی تصریح کرد: اخلاق اسلامی اقتضا می‌کند از هر رفتار و گفتار و هر تصمیمی که بر خلاف موازین اخلاقی و دینی است پرهیز شود و باید از هر‌گونه اتهام و تهمت به دیگران را از خود دور کنیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید از نقدی که مبتنی بر اصول علمی و کارشناسی نیست پرهیز شود و باید به نقد علمی و ارائه راهکارهای مبتنی بر اصول و برخورد مبتنی بر اخلاق روی بیاوریم.

ابوترابی‌فر دربارهٔ واژه انتخابات آزاد بیان داشت: ۲۲ بهمن بعد از ۳۴ سال محصول برگزاری انتخابات آزاد مبتنی بر ارزش‌های دینی است و اگر مردم بعد از ۳۴ سال در عالی‌ترین سطح مشارکت سیاسی دارند به خاطر انتخابات آزاد است.

وی تاکید کرد: اگر انتخابات آزاد در چارچوب قانون اساسی را نداشتیم مطمئن باشید ۲۲ بهمن عزت بخش ۹۱ به وجود نمی‌آمد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر‌نشان کرد: ما باید با انجام اعمال شایسته در چارچوب قانون و با فراهم آوردن حضور مردم تلاش و امکان سو‌استفاده دشمنان را جلوگیری کنیم.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.