۲۲۰هزار تن گوشت قرمز در کشور کم داریم

رحیمی:
۲۲۰هزار تن گوشت قرمز در کشور کم داریم

۱۳:۳۵ (چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت )
اخبار مرتبط
نسخه چاپی نسخه چاپی

معاون اول رییس‌جمهور گفت: دولت در انتهای سال کلیه نیازمندی‌های مردم را بررسی کرده و به مرور وارد بازار می‌کند و آن‌ها هرگز با هیچ کمبودی مواجه نخواهند شد.

محمدرضا رحیمی معاون اول رییس‌جمهور در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت بازار ارز خاطر نشان کرد: در روزهای اخیر با توجه به نوساناتی که در قیمت ارز بوجود آمد در قیمت‌ها مشکلی ایجاد شد بنابراین برای کاهش نگرانی مردم تصمیم گرفتیم تمام نیازمندی‌های سال را در فهرستی تنظیم کرده و برای تهیه آن را به مسوولان مربوطه ارائه دهیم. 

وی اضافه کرد: بنابراین در همین راستا تلاش کردیم تا تولیدات داخل و همچنین مواد اولیه مورد نظر کارخانه‌ها را نیز در نظر بگیریم به عنوان نمونه ما نزدیک به ۲۲۰ هزار تن گوشت قرمز در کشور کم داریم که از هم‌اکنون باید آن را تهیه کنیم تا اجازه ندهیم قیمت گوشت افزایش پیدا کند. 

رحیمی همچنین یادآور شد: کلیه نیازمندی‌ها و کسری‌ها را در لیستی تهیه کردیم و برای آن پول کنار گذاشتیم و امسال به صورت یک جا این موضوع را در نظر گرفتیم تا اطمینان خاطری به مسوولان دهیم تا به مرور یا این‌ها را از تولیدکنندگان داخلی بخرند یا وارد کرده و ذخیره کنند. 

.

.

.

.

.

ایلنا


Foodna RSS Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.