۲۳ واحد معدنی برتر در روز صنعت و معدن معرفی می شود

یکشنبه ۲۱ خرداد – ۰۵:۲۵:۴۰ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- نایب رئیس خانه معدن ایران گفت: در روز صنعت و معدن ۲۳ واحد نمونه معدنی و ۳ پیشکسوت این بخش معرفی می شود.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، ” «محمدرضا بهرامن» در نشستی خبری که به مناسبت روز صنعت و معدن برگزار شد افزود: واحدهای نمونه معدنی در حوزه های اکتشاف ،استخراج و فرآوری انتخاب و در روز ملی صنعت و معدن در دهم تیرماه مورد تقدیر قرار می گیرند.
وی با بیان اینکه ۲ یا ۳ واحد در بخش اکتشاف معادن به عنوان واحدهای نمونه معرفی شده اند افزود: این موضوع نشان می دهد که بخش خصوصی تمایل زیادی برای سرمایه گذاری در این بخش را دارد.
وی با اشاره به استقبال واحدهای صنایع معدنی برای مشارکت در معرفی واحدهای برتر افزود:‌ ۳۳۰ پرونده فقط در بخش صنایع معدنی برای بررسی دریافت شد که این در نوع خود بی نظیر است؛ ضمن اینکه مشارکت تعدادی واحد نمونه در مناطق محروم و استان هایی بود که تاکنون در این فرایند حضور نداشته اند.
بهرامن با بیان اینکه ‌ امتیاز امسال این واحدها نسبت به سال های گذشته افزایش چشمگیری داشت که دلیل آن را می توان در تغییر نگرش واحد ها و بهبود وضعیت آنها دانست، افزود: در بررسی های  امسال تنها ۲ یا ۳ واحد که پیش از این نیز به عنوان واحد نمونه انتخاب شده بودند حضور دارند زیرا طبق ضوابط واحدهایی که طی ۳ سال گذشته برگزیده شده اند ،‌نمی توانند در این گزینش شرکت کنند.
به گفته بهرامن اگر برای اجرای مرحله نخست هدفمندی یارانه ها از بخش معدن بخواهند که نظر خود را بگوید در یک جمله می گوییم «فعلا اجرا نکنید، به صلاح نیست».

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۰۱۷۲۵۴۰۰۳۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.