۲۴مردادماه؛ زمان برگزاری آزمون کارشناسی ناپیوسته

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

خبرگزاری آریا- دکتر حسین توکلی از برگزاری آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۹۲ در روز پنج شنبه ۲۴ مرداد ماه خبر داد.

دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش،با بیان اینکه در این آزمون ۲۸۱ هزار و ۵۱۵ نفر ثبت‌نام کرده‌اند،اظهارکرد:‌ از این تعداد ۱۱۸ هزار و ۶۹ نفر معادل ۴۱٫۹۴ درصد داوطلبان زن و ۱۶۳ هزار و ۴۴۶ نفر معادل ۵۸٫۰۶ درصد مرد می باشند.

وی افزود: این آزمون در هفت گروه آموزشی و ۷۴ کدرشته امتحانی در صبح و بعد ازظهر پنج شنبه ۲۴ مردادماه در ۱۴۳ شهرستان کشور برگزار می‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به برگزاری آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۹۲ در روز پنج شنبه ۲۴ مرداد ماه، گفت: کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه ۲۱ مرداد بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

وی در ادامه گفت: آزمون داوطلبان ۲۰ کد رشته امتحانی شامل ۱۸ کد رشته فنی و مهندسی و دو کد رشته علوم پایه در صبح روز پنج‌شنبه و آزمون ۵۴ کد رشته امتحانی دیگر شامل ۱۸ کد رشته امتحانی علوم انسانی، هفت کد رشته هنر، ۱۵ کد رشته کشاورزی، ۱۲ کد رشته آموزش پزشکی و دو کد رشته دامپزشکی در بعداز ظهر روز پنج شنبه در حوزه‌های مربوطه برگزار می‌شود.

دکتر توکلی افزود: کارت شرکت در آزمون داوطلبان در روزهای ۲۱ تا ۲۳ مردادماه برای ملاحظه و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد، بنابراین کلیه داوطلبان باید با ورود به سایت سازمان و وارد کردن اطلاعات خود نسبت به ملاحظه و پرینت کارت خود اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش با تاکید بر اینکه برای حضور در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس دار الزامی است، اظهارکرد: همچنین درهای ورودی جلسه امتحانی برای صبح راس ساعت هفت و بعد ازظهر راس ساعت ۱۴:۳۰ بسته خواهد شد و آغاز فرایند برگزاری آزمون صبح از ساعت ۷:۳۰ و آزمون بعد ازظهر از ساعت ۱۵ است و از ورود داوطلبان پس از بسته شدن درهای ورودی ممانعت به عمل می‌آید.


خبرگزاری ممتاز به نقل از آریا
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.