۲۴ عضو القاعده در شمال سوریه کشته شدند

۰۸خردادماه،

ممتازنیوز: ارتش سوریه صبح امروز محل استقرار ترویست‌ها را در چند نقطه از ریف ادلب از جمله «النیرب» واقع در شمال سوریه هدف قرار داد که در جریان آن ۲۴ تن از اعضای القاعده که تابعیت غیرسوری داشتند، کشته شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از سوریه، بر اثر حمله خمپاره‌ای تروریست‌های مسلح به یک منطقه علوی‌نشین در حومه دمشق، یک شهروند سوری کشته و ۲ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

این خمپاره از شهر «حرستا» به این منطقه شلیک شده و به نزدیکی درمانگاهی در «ضاحیه الاسد» اصابت کرد.

از سوی دیگر ارتش سوریه صبح امروز محل استقرار ترویست‌ها را در چند نقطه از ریف ادلب از جمله «النیرب» واقع در شمال سوریه هدف قرار دادند که در جریان آن دهها تن از اعضای القاعده که تابعیت غیر سوری داشتند، کشته شدند.

«حسن الحونی» که تابعیت اردنی داشت به اضافه ۲۳ نفر دیگر از اعضای گروه تروریستی جبهه النصره از جمله تلفات این حملات بودند.

«داغر التوشی» با تابعیت لبنانی و «محمد اسماعیل الطویل» از مصر و نیز «عبد المنعم لطفی» که تابعیت سعودی داشت نیز در بین تلفات این حملات قرار داشتند.

از سوی دیگر یگانی از ارتش سوریه محل استقرار تروریست ها را در شهرک «بنش» در ریف ادلب هدف قرار دادند که انهدام سه خودروی زرهی تروریست ها و یک خودروی نظامی که از ارتش ربوده بودند و نیز انهدام چند دستگاه از خودروهای آنان را به دنبال داشته و منجر به کشته شدن ۱۲ تروریست مسلح و زخمی شدن تعدادی دیگری از آنان شد.

فهمی ولید حاج قدور کوسا از جمله تلفات این حملات بود.


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.